امروز در دو حوزه امتحانی برگزار شد؛

ناظر کشوری المپیاد دانش آموزی فناوری نانو گفت: مرحله نخست(تئوری) هشتمین دوره المپیاددانش آموزی فناوری نانو در گلستان امروز دردو حوزه امتحانی برگزارشد.

مرحله نخست هشتمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو در گلستان + عکس

به گزارش گلستان24،​ "زهرا احمدی" در حاشیه برگزاری این آزمون در گرگان در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، اظهار کرد: مرحله نخست المپیاد دانش آموزی فناوری نانو در بخش پسران و دختران در دو شهر گرگان(دختران) و بندر ترکمن(پسران ) برگزارشد.

وی افزود: حدود 170 نفر از کل استان گلستان در این آزمون نام نویسی کردند که امروز در آزمون تئوری 102 دانش آموز(65 پسر و 37 دختر) شرکت کردند.

IMG 6350

به گفته ناظر کشوری این المپیاد دانش آموزی، این آزمون با هدف شناسایی استعدادهای دانش آموزی و ترویج فناوری نانو با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.

احمدی تصریح کرد: منتخبین مرحله اول آزمون برای شرکت در آزمون عملی که زمان دقیق آن اعلام خواهد شد به تهران اعزام می شوند .

IMG 6353

نادره خوری مسئول پژوهش سرای رازی گرگان نیزدر گفتگو با خبرنگار کلاس بیست، ثبت نام دانش  آموزان در این شهرستان را مطلوب دانست و تصریح کرد: ریزش دانش آموزان در امروز همزمانی این آزمون با سایر آزمون های موسسات است،لذا باید در زمان برگزاری آن تجدید نظر شود.

وی افزود: جایگاه پژوهش سرای رازی گرگان در سال گذشته در جایگاه پنجم استان قرار گرفته است؛ در تلاش هستیم این رتبه را علیرغم کمبودها و امکانات فراوان بهبود ببخشیم.

مسئول پژوهش سرای رازی با اعلام فراخوان آثار با موضوع آلودگی صوتی و راه های کاهش آن گفت: این مسابقه تاکید بر طراخی فضای سبز در مقطع نهم و دهم  برای هفته معلم پیش بینی کرده ایم.

خوری یادآورشد: نمایشگاه های از آثار دانش آموزان مقاطع ابتدایی (دست ساخته ها از دوریختنی ها) در هفته معلم برپا خواهدشد.

NANO1

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

NANO 2

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار