عضو شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تخلف رئیس شورای اسلامی شهر گرگان را در خصوص چگونگی اجرای یک مناقصه را مطرح و از هیات رئیسه شورا خواستار رسیدگی موضوع شد.

تخلف رئیس شورای شهر گرگان در اجرای یک مناقصه/ تمام ادعاهای من با دلیل، سند و مدرک است

به گزارش گلستان24، ناصر گرزین امشب در سیصد و شصت و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به تصویب بودجه 220 میلیارد ریالی شهرداری گرگان در صحن علنی هفته گذشته این شورا، اظهار کرد: امیدواریم با این بودجه بتوانیم در سال جاری اتفاقات بسیار خوبی را در شهر گرگان رقم بزنیم و به طور حتم با تلاش شهردار گرگان و مجموعه شورا در سال جاری شاهد تحولات مناسب در گرگان خواهیم بود.

 رئیس شورای شهر گرگان

وی ادامه داد: این بودجه به طور حتم می‌تواند در حوزه توسعه عبور و مرور شهری، مسائل زیرساختی شهر و توسعه موضوعات عمرانی بسیار موثر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در سال جاری فعالیت اجرایی تل کابین گرگان آغاز خواهد شد و با تلاش شورا و شهرداری شهربازی مدرن نیز در گرگان اجرا می‎شود.

گرزین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت اخلاق توسط همه افراد جامعه تاکید کرد و گفت: رعایت اخلاق لازمه فعالیت‌های اجتماعی است و من به همه شهروندانی که این روزها در فضای مجازی در حال فعالیت هستند توصیه می‌کنم اظهارنظرهای آنان با سند و مدرک محکم باشد.

وی به برخی مطالب بیان شده توسط برخی هواداران افراد خاص انتقاد کرد و گفت: اینکه بخواهیم برای رسیدن به برخی مسئولیت‌ها و اهداف خاص، اخلاق را در نظر نگیریم پسندیده نیست و هیچ فردی این موضوع را نخواهد پسندید.

 گرزین تاکید کرد: روزهای گذشته موضوعی در فضای مجازی اتفاق افتاد که این مسئله را امروز از طریق پلیس فتا پیگیری کرده و به طور حتم کسانی را که برای رسیدن به مقاصد خود حرف‌های بی‌اساسی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند، رسوا خواهیم کرد.

 

*تخلف اجرای مناقصه حسابرسی توسط رئیس شورای شهر گرگان/ تمام ادعاهای من با دلیل، سند و مدرک است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در تاریخ 12 دی ماه سال گذشته در کمیسیون اداری و مالی که اسناد آن نیز موجود است، طبق دستور کار، آگهی مناقصه حسابرسی منتهی به سال 1393 مصوب شد.

گرزین بیان کرد: در تاریخ 25 دیماه سال گذشته در صحن علنی نیز موضوع اجرای آگهی مناقصه مصوب شد و هر نوع انجام معامله باید به تصویب انجمن شهر (شورای اسلامی شهر) برسد.

وی تاکید کرد: در فاصله زمانی کوتاهی یعنی در تاریخ چهارم بهمن‌ماه سال گذشته مناقصه اجرا شد، اسناد مناقصه دیده شد و پس از دیده شدن اسناد و باز شدن پاکت‌ها، بدون آنکه اجرای مناقصه به تصویب شورا برسد، این اسناد با مصوبه قبلی که تنها مجوز اجرای مناقصه تصویب شده بود توسط رئیس شورا به فرمانداری ارسال شده است.

گرزین اضافه کرد: نکته دیگر این است که مبلغ حسابرسی که برای مرحله قبل تعیین شده بود 25 میلیون تومان بوده اما در این مرحله ناگهان مبلغ به 93 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی گفت: قانون باید اجرا شود و تمام ادعاهای من با دلیل، سند و مدرک است و کدام مناقصه در کمتر از چهار روز برگزار می‌شود و چقدر خوب بود که هیات رئیسه محترم آگهی مناقصه عمومی برگزار می‌کرد و مطمئن هستم مجموعه‌هایی وجود دارد که با مبلغ 30 میلیون تومان نیز حسابرسی را انجام می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: ما عضو شورا شهر هستیم و باید موضوع را پیگیری کنیم و نامه‌ای توسط تعدادی از اعضاء به هیات رئیسه شورای شهر و مراجع نظارتی ارسال می‌شود و از هیات رئیسه شورا تقاضای رسیدگی جدی و سریع موضوع را داریم.

گرزین در پاسخ به اظهار نظر نایب رئیس شورا که چقدر خوب بود قبل از طرح رسمی و علنی موضوع، این مطلب به هیات رئیسه منتقل می‌شد، تاکید کرد: بارها نکته را تذکر دادیم اما دوستان موضوع را قبول نکردند.

مهران فدوی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان که در این جلسه مسئولیت ریاست و مدیریت صحن را بر عهده داشت در انتهای رسیدگی به این موضوع تاکید کرد که موضوع در جلسه هیئت رئیسه فردا مطرح و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار