انتشار و توزیع تبلیغات چاپی با عدم رعایت شئونات اسلامی؛

"استفاده از زن برای جذب مشتری" برای جامعه مصرف گرا و سرمایه داری غرب که اهمیتی به این جنس لطیف نمی دهند شاید تعجبی نداشته باشد اما چرا در ایران؟ چرا زن ایرانی؟

استفاده از تصاویر زنان برای جذب مشتری در گرگان ! + عکس

به گزارش گلستان24، انتشار آگهی های تبلیغاتی چاپی با عدم رعایت شئونات اسلامی مسئله ای است که در زیادی تراکت های تبلیغاتی گم شده و یا قبح آن به تدریج رو به ریختن و شکسته شدن است!

قبح زدایی از اعمالی نظیر "عفت و حجاب" یکی از مواردی است که سالیان سال است در شبکه های مختلف ماهواره ای و شبکه های مجازی در حال انجام است اقدامی که ابتدا در ماهواره نیز تعجب انگیز بود اما این روزها گویی مسئله ای عادی شده و حتی در تلویزیون و در آگهی های تبلیغاتیِ چاپی نیز شاهد هستیم!!

"استفاده از زن برای جذب مشتری" برای جامعه مصرف گرا و سرمایه داری غرب که اهمیتی به این جنس لطیف نمی دهند شاید تعجبی نداشته باشد اما چرا در ایران؟ چرا زن ایرانی؟ چرا در سرزمینی که مدام از فرهنگ غنی و تمدن چندهزار ساله اش سخن به میان می رود این تحقیر را باید دید و دم نزد؟!

این عدم نظارت به چاپ آگهی ها با ظاهر نامناسب زنان در حالی رخ می دهد که اداره فرهنگ و ارشاد برای چاپ آگهی به واژه "آدرس" حساسیت نشان می دهد و می گوید باید از واژه فارسی "نشانی" استفاده شود اما در خصوص رعایت شئونات اسلامی گویا محدودیتی ندارد!

آیا "فرهنگ و ارشاد" می خواهد به جامعه بقبولاند که دیگر این نوع پوشش عادی شده است؟ پس جایگاه "ارشاد" در این اداره کل کجاست؟ چه کسی متولی "فرهنگ" از دست رفته است؟؟

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار