مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از افزایش تعداد پرواز های مشهد به گرگان و بالعکس از روز یکشنبه 10 اردبیهشت خبر داد و گفت: این پرواز جدید توسط ایرلاین "کاسپین" انجام خواهد شد.

ایرلاین کاسپین در گرگان فعالیت مجدد خود را آغاز کرد

"رامین آذری" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از افزایش خط پروازی مشهد به گرگان و بالعکس از روز یکشنبه، 10 اردبیهشت خبر داد و گفت: این افزایش پرواز، به علت تقاضای مردم گلستان و خراسان رضوی بوده است.

به گزارش گلستان24، وی افزود: راه اندازی این خط جدید پروازی، توسط شرکت هواپیمایی" کاسپین" انجام می شود که از عصر روز یکشنبه، هفته یک پرواز را به مردم این دو استان ارائه خواهد کرد.

"آذری" تصریح کرد: در حال حاضر، فرودگاه بین المللی گرگان میزبان ایرلاین هایی نظیر "آسمان" ، "ایران ایر"، "کیش ایر"، "قشم ایر" و "زاگرس ایر" و "نفت ایر" بوده است که با افزوده شدن مجدد ایرلاین "کاسپین" تعداد ایرلاین های فعال فرودگاه بین المللی گرگان به هفت ایرلاین خواهد رسید.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در خصوص زمان انجام این پرواز در خط پروازی مشهد به گرگان گفت: پرواز ورودی این ایرلاین به گرگان با شماره پرواز 6982 در ساعت 19:00 دقیقه انجام می شود و پرواز خروجی این ایرلاین با شماره پرواز 6983 در ساعت 19:50 دقیقه برقرار می شود.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که در این خط جدید پروازی، چه نوع هواپیمایی بهره برده می شود، افزود: در پرواز نخست این خط پروازی و بر اساس جدول تعیین شده، یک فروند بوئینگ MD اقدام به انجام این پرواز را در دستور کار خود دارد.

"آذری" عنوان کرد: پرواز کاسپین، در ساعت 18:00 فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد را مقصد گرگان ترک خواهد کرد و مدت زمان پرواز یک ساعت در نظر گرفته شده است و در ساعت 20:50 پرواز مد نظر در مشهد لندینگ خواهد کرد.

گفتنی است، در حال حاضر، خط پروازی مشهد به گرگان و گرگان به مشهد در روز های یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه توسط شرکت هواپیمایی آسمان ارائه می شد که با افزوده شدن ایرلاین "کاسپین" تعداد پرواز های این خط پروازی به چهار پرواز در ایام هفته رسیده است.

1

2

3

4

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار