معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: خانه بازنشستگان فرهنگیان را با همکاری آموزش و پرورش در استان گلستان راه‎اندازی خواهیم کرد و از بازنشستگان فرهنگی به عنوان اتاق فکر در دستگاه‎های اجرایی بهره می‌گیریم.

خانه بازنشستگان فرهنگی در استان گلستان راه‎اندازی می‎شود

به گزارش گلستان24 به نقل از کلاس بیست، علی اصغر طهماسبی در آیین بزرگداشت و تجلیل از مقام والای فرهنگیان بازنشسته استان گلستان اظهار داشت: بیش از 96 هزار سهام‎دار در حوزه پتروشیمی در استان گلستان وجود دارد و قطعا این مهم با پیگیری‎های استاندار گلستان در اردیبهشت ماه مقرر شد، به سرانجام برسد.

علی اصغر طهماسبی

وی تصریح کرد: امروز استاندار گلستان در وزارت صنعت نفت و شرکت پالایشگاه‎های کشور پروژه پتروشیمی گلستان را پیگیر می‎کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان به سهام‎داران بی‎شمار فرهنگی و بازنشسته پتروشیمی اشاره کرد و گفت: نیاز است که از ظرفیت فرهنگیان برای توسعه کشور و استان استفاده شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه توسعه در کشور اتفاق نمی‎افتد مگر اینکه بتوانیم از ظرفیت بازنشستگان فرهنگیان استفاده کنیم، گفت: دغدغه مقام معظم رهبری کشور و مسئولان این است که در پای صندوق‎های رای حضور حداکثری را داشته باشیم.

وی گفت: 2 انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیشرو داریم و این انتخابات می‎تواند برای آینده کشور حائز اهمیت باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان آرای مردم را مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جمهوری اسلامی دانست و گفت: امید داریم در گام نخست بتوانیم خانه بازنشتگان فرهنگیان را با همکاری آموزش و پرورش ایجاد کنیم و در گام دوم اتاق فکر خانه بازنشستگان فرهنگی ایجاد کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه بازنشستگان می‎توانند به عنوان یک مشاوره به دستگاه‎های اجرایی کمک کنند، افزود: می‎توانیم به صورت فصلی جلساتی با بازنشستگان آموزش و پرورش داشته باشیم و مشکلات آنان مانند بیمه و مستمری بازنشستگان دنبال کنیم.

به گفته وی، 99 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف هزینه‎های جاری از جمله حقوق می‎شود و دولت‌مردان در برنامه ششم باید نسبت به حوزه آموز ش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند.

طهماسبی با اشاره به اینکه فرهنگیان به عنوان چراغ هدایت جامعه محسوب می‎شوند، گفت: رشد علمی ایران 13 برابر متوسط جهانی است و این مهم را مرهون تلاش بی‎بدیل فرهنگیان کشور می‎دانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار