جامعه نیکوکاری ابرار با هدف ساماندهی و انسجام فعالیت‌های جامعه خیران و نیکوکاران استان گلستان راه‌اندازی شد.

مجمع نیکوکاری ابرار در استان گلستان راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان24، رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان گلستان در مراسم افتتاح مجمع نیکوکاری ابرار اظهار داشت: استان گلستان بیست و دومین استان در جامعه نیکوکاری ابرار کشور است و این جامعه نیکوکاری ابرار اتاق ایران کارنامه درخشانی دارد و بیشتر نگاه ما فرهنگ‌سازی و کمک است تا فرهنگ یاری دادن و توانمند کردن گسترش یابد.

وی افزود: استان گلستان براساس آمار 6 درصد درآمد سرانه کشور را دارد و مردم ما نسبت به دیگر استان‌ها به سیستم بانکی بدهکارتر هستند و توان مردم ما پایین رسیده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان گلستان تصریح کرد: آمار یارانه بگیرهای ما و ثبت نام سهام عدالت نشان می‌دهد استانی ضعیف‌تر و فقیرتر است و همچنان در استان ما آب که مظهر رشد و آبادانی است در برخی روستاها با تانکر آب حمل می‌شود.

بهرامی افزود: باید در روستاها افراد توانمند پرورش دهیم و با ترویج موسسات نیکوکاری درصدی از مشکلات را حل کنیم.

وی همچنین بر مشارکت فعالان اقتصادی برای مشارکت در جامعه نیکوکاری ابرار گلستان تاکید کرد و گفت: معتقدیم هیچ انسانی به علت فقر نباید از تحصیل باز بماند و باید همه به کمیته امداد بهزیستی و آموزش و پرورش برای رفاه نیازمندان کمک کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان گلستان اظهار کرد: تأسیس و راه اندازی انجمن نیکوکاران، جذب منابع و سرمایه های مادی و معنوی از افراد خیر و مؤسساتی که از طریق مشروع و قانونی به کسب درآمد اقدام می‌کنند از اولویت‌ها و رویکردهایی بوده است که در تشکیل این انجمن ملاک کار است.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار