معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: جشنواره جابربن حیان با شرکت دانش آموزان شهرستان گرگان از امروز در دبیرستان دخترانه واثقی گرگان آغاز شد.

جشنواره جابر بن حیان در گرگان آغاز شد

به گزارش گلستان 24، امید شهریاری در حاشیه برگزاری جشنواره جابربن‌حیان اظهار داشت: مرحله آزمایشگاهی و گروهی جشنواره جابربن‌حیان برگزار شده و از امروز مرحله پایانی و نمایشگاه جشنواره جابربن‌حیان در دبیرستان دخترانه واثقی گرگان آغاز شد.

وی افزود: تا این مرحله 400 اثر از دانش‌آموزان گرگانی به این جشنواره رسیده که در این نمایشگاه در دبیرستان واثقی برپا شده و برای بازدید علاقمندان دایر است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان گرگان تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت 3 روز دایر است.

شهریاری اظهار داشت: دانش‌آموزان در این جشنواره مطالبی را که در قالب تئوری و نظری آموزش دیدند را به صورت عملی و علمی ارائه می‌کنند که این سبب یادگیری بهتر دانش‌آموزان می‌شود.

وی افزود: جشنواره‌های علمی جابربن‌حیان سبب می‌شود دانش‌آموزان مهارت فکری و علمی دانشمندان را تجربه و با استفاده از روش‌های علمی جواب سوالات خود را پیداکنند که این امر سبب می‌شود تفکر خلاقانه، مهارت حل مساله، مهارت‌های نوشتاری و گفتاری تقویت یابد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان گرگان تصریح کرد: این جشنواره در واقع یک رقابت سالم و هیجان‌انگیز علمی بین دانش‌آموزان ابتدایی است که با هدف تقویت راه‌های یادگیری و اعتلای جایگاه علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار