مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌ها از راه‌اندازی شماره تماس ۲۵۰۰ برای پاسخگویی به بازنشستگان کشوری در مرکز ارتباط با مشترکان این صندوق تا پایان فصل بهار ۹۶ خبر داد.

شماره تماس «2500» پاسخگوی بازنشستگان کشوری می‌شود

به گزارش گلستان24،بهروز انتظاری با بیان اینکه پیش از این نیز شماره تماس ۸۵۲۳ در مرکز پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری راه اندازی شده بود، گفت: با توجه به حجم بالای نظرات، پیشنهادات و انتقادات بازنشستگان پیرامون مسائل مختلف بازنشستگی و نیاز به پاسخگویی سریع، دقیق و جامع و همچنین به منظور جلوگیری از تردد و حضور این افراد برای طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، بزودی شماره ۲۵۰۰ نیز در این مرکز راه اندازی می شود تا در روزهای غیر تعطیل آماده پاسخگویی به بازنشستگان ارجمند کشوری باشد.


وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری برای دریافت پاسخ سوالات خود، از  ۸ صبح تا ۱۷ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان ها با شماره گیری کد ۰۲۱ می توانند با مرکز یا سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ ارتباط برقرار کنند.


انتظاری با بیان اینکه این مرکز که از تیرماه ۱۳۹۵ راه اندازی شده، تاکنون به ۷۰ هزار تماس تلفنی در ارتباط با مشکلات بازنشستگان پاسخ داده است، اظهار کرد: این امر موجب ایجاد رابطه دو سویه مطلوب و صرفه جویی های مالی و زمانی برای بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگی شده و پاسخگویی بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را سبب شده است.


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری، بیان کرد: مرکز پاسخگویی صندوق با ارائه یک شماره پیگیری به بازنشستگان از طریق ایمیل و پیامک، آنان را در جریان روند کارشان قرار می دهد. از زمان راه اندازی این مرکز تاکنون، بیش از ۱۶ هزار ایمیل و پیامک برای این افراد ارسال شده است.

انتظاری بابیان اینکه به بیش از ۵۰ موضوع مرتبط با مشکلات بازنشستگان در این مرکز پاسخ داده شده است، گفت: در این مرکز، رسیدگی به موضوعاتی از قبیل کارت منزلت، وام، دریافت حکم و فیش حقوقی، حق تاهل و حق اولاد، ذخیره اندوخته فرهنگیان، رتبه بندی فرهنگیان، پاداش آخر خدمت، کمک هزینه ازدواج، هزینه عینک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هویت، افزایش حقوق، بیمه آتیه سازان، افزایش حقوق، پرداخت حق بیمه، کسور بازنشستگی و انواع مرخصی ها برای شاغلین انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه هفت اپراتور در این مرکز آماده پاسخگویی به بازنشستگان از طریق پیامک، پیگیری نامه ها از طریق دبیرخانه، فاکس، تلفن و ایمیل است، افزود: بزودی نرم افزار ویژه ای برای تلفن همراه بازنشستگان طراحی و راه اندازی می شود که با ارسال پیام از این نرم افزار به سرور مرکزی می توانند پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار