ویژه اندروید؛

شما با استفاده از این ترفندها می توانید از نرم افزار Google Maps به صورت آفلاین استفاده کنید.

اموزش Google Maps به صورت آفلاین کار کنید

 به گزارش گلستان24، تلفن‌های همراه تبدیل به یک قدرت شده اند و بشر در مواقع نیاز، قطعاً از آنها استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شما در نقطه ای از کره زمین گیر افتاده باشید می‌توانید به واسطه تلفن همراه خود، طلب کمک نمایید.در صورت امکان تماس خواهید گرفت و یا در غیر این صورت به واسطه نرم افزار‌های ناوبری که برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده است.

 

اموزش Google Maps

 

اقدام به جستجوی اولین مکان امن در نزدیکی خود خواهید کرد. اما همانطور که می‌دانید اغلب نرم افزار‌های ناوبری که به صورت آفلاین ارائه می‌شوند، از دقت بالایی برخوردار نبوده و کمتر بروز می‌باشند. بنابر این جهت یک ناوبری بدون نقص شما نیاز به بزرگترین نرم افزار ناوبری دنیا به نام Google Maps خواهد داشت. اما در اینجا یک مشکلی هست و آن هم نیاز این دستگاه به اینترنت می‌باشد. در واقع شما برای ناوبری درون این دستگاه به اینتنرت نیاز خواهید داشت.

 

برای رفع این مشکل گوگل قسمتی به نام Offline Area (ناحیه آفلاین) را در نرم افزار گوگل مپ جای داده است که به واسطه آن شما قبل از سفر به نقطه ای دیگر، می‌توانید به واسطه اینترنت آن قسمت از نقشه را که مدنظر شماست دانلود کرده تا برای شما به صورت آفلاین قابل استفاده باشد.

 

اما نحوه استفاده از این ویژگی گوگل مپ چگونه است؟

 

برای این امر ابتدا به اینترنت متصل شده و وارد نرم افزار گوگل مپ شوید. مطمئن شوید که به اکانت گوگل خود نیز متصل هستید. سپس به قسمتی از نقشه مکان مدنظرتان رفته و آن قسمت را علامت بزنید. همانطور که می‌دانید نقشه مدتی طول می‌کشد تا بارگذاری شود. برای بارگذاری جزئیات بیشتر بهتر است که بر روی نقشه زوم کنید. پس از بارگذاری کامل، کافیست تا بر روی نام منطقه کلیک کرده تا منویی ظاهر شود. در منوی ظاهر شده بر روی گزینه Save a new offline map کلیک کرده و سپس بر روی کلید Save بفشارید تا پنجره ی جدیدی باز شود. در پنجره جدید نام مدنظر برای نقشه آفلاینتان را انتخاب نموده و سپس بر روی کلید Save بفشارید تا فرآیند دانلود انجام شود.(این فرآیند ممکن است برای دقایقی به طول انجامد)

 

با Google Maps به صورت آفلاین کار کنید + آموزش

 

با Google Maps به صورت آفلاین کار کنید + آموزش

 

نکته: برای دسترسی به تمامی نقشه های آفلاین ذخیره شده خود ابتدا وارد بخش منو شده سپس به قسمت Your places بروید. در قسمت زیرین پنجره باز شده و زیر بخش Saved places شما قادر خواهید بود تا نقشه‌های آفلاین خود را نظاره نمایید.
با Google Maps به صورت آفلاین کار کنید + آموزش

ارسال نظر

آخرین اخبار