محتوی و مطالب بدون کاربرد پیامک های تبلیغاتی سوهان روح مردم شده است و معلوم نیست چرا دولتی که مدعی است به حسابهای مردم سرکشی نمی کند اجازه می دهد شماره های مردم در سامانه های پیامکی با دسته بندی های متفاوت در دست عده ای سودجو وجود داشته باشد؟

پیامکهای تبلیغاتی بلای جان کاربران تلفن های همراه

به گزارش گلستان 24، نیمه های شب تلفن همراهتان به صدا در می آید و وقتی سراسیمه به آن نگاه می کنید باورتان نمی شود پیامکی مهم رسیده است که: سلام محصول جدید ویژه آقایان رسید شماره تماس....!!

بنا بر این گزارش چندی است که ارسال انبوه و بی هدف پیامکهای تبلیغاتی بلای جان کاربران تلفن همراه شده است و در این میان نظارت بر ارسال پیامک های تبلیغاتی وظیفه مهم و بر زمین مانده وزارت ارتباطات است که فعلا چون درگیر عدم فیلتر کردن سایت های غیر اخلاقی می باشد وقت رسیدگی به آن را ندارد!

به گزارش خبرنگار ما محتوی و مطالب بدون کاربرد پیامک های تبلیغاتی سوهان روح مردم شده است و معلوم نیست چرا دولتی که مدعی است به حسابهای مردم سرکشی نمی کند اجازه می دهد شماره های مردم در سامانه های پیامکی با دسته بندی های متفاوت در دست عده ای سودجو وجود داشته باشد؟

به گزارش عصر امروز در خصوص ارسال پیامکهای تبلیغاتی که حقوق شهروندان را به مخاطره انداخته است سئوالات متعددی در اذهان مردم مطرح می باشد که به برخی آز آنان اشاره می نماییم:

1- درآمد حاصل از پیامک های تبلیغاتی حدودا چقدر است و به جیب چه کسانی می رود؟ به عبارت دیگر وزارت ارتباطات چقدر منفعت کلانی از ارسال آنها می برد که بدون هیچگونه نظارتی بر محتوای آن اقدام به ارسال آنان می نماید؟

2- آیا دستگاههای نظارتی و وزارت ارتباطات تاکنون در زمینه نظارت بر شرکت هایی که با ارسال پیامک مدعی شرکت مردم در قرعه کشی هستند اقدامی کرده اند؟

3- برندگان مسابقات این پیامک ها کجا هستند و چرا به عموم مردم معرفی نمی شوند؟

4- و مهمترین مطلب این است که تلفن همراه شهروندان بصورت دسته بندی شده چگونه سر از شرکتهای تبلیغاتی درآورده است؟ و نکته جالب تر این است که شرکتهایی هستند که مرجع فروش تلفن بصورت انبوه به سامانه های تبلیغاتی هستند؟               

به گزارش عصر امروز از این دست سئوالات در اذهان مردم بسیار می باشد که باید دید آیا وزیر محترم اگر وقت کردند و دستور قضایی را در خصوص فیلترینگ شبکه های غیر اخلاقی اجرا کردند می توانند به آن پاسخ دهند یا خیر؟

ارسال نظر

آخرین اخبار