روزنامه نگار گلستانی :

کارشناس مسائل رسانه گفت : بیکاری بیماران تالاسمی واقعا زجر دهنده است و اینکه برخی بنگاه ها و یا کارگاهها و موسسات از استخدام بیمار تالاسمی ابا دارند ، زیبنده و شایسته نیست .

مشکل بیکاری بیماران تالاسمی گلستان باید پیگیری شود

به گزارش گلستان 24،​ جواد عموزاد کارشناس مسائل رسانه در دیدار با اعضای انجمن تالاسمی استان گلستان در گرگان اظهار کرد : واقعا خداوند به شما اجر بدهد که با این همه مشکل و درد با امید و نشاط به زندگی خود ادامه می دهید .

جواد عموزاد

عموزاد افزود : یکی از خاصیت های روزنامه نگاری اینست که با آلام اقشار مختلف مردم از جمله شما عزیزان تالاسمی آشنا شده و امیدوارم که بتوانم در هر کسوتی که قرار دارم کاری هر چند کوچک برای شما انجام دهم .
وی با اشاره به مسائل اساسی قشر بیماران تالاسمی در استان گلستان گفت : بیکاری بیماران تالاسمی واقعا زجر دهنده است و اینکه برخی بنگاه ها و یا کارگاهها و موسسات از استخدام بیمار تالاسمی ابا دارند ، زیبنده و شایسته نیست .
عضو خانه مطبوعات استان گلستان تاکید کرد : یکی از برنامه های اینجانب در هر جایگاهی که باشم حمایت از اقشار آسیب پذیر و محروم از جمله بیماران تالاسمی است که درد زیادی را در شبانه روز تحمل می کنند . 
عموزاد اضافه کرد : بنا به فرموده مقام معظم رهبری مستضعفین و محرومین در اولویت خدمت رسانی باشند و اینجانب نیز سرلوحه کارم همین موضوع می باشد .
در ابتدای این دیدار تعدادی از بیماران تالاسمی به بیان مشکلات خود پرداختند . مستهلک شدن پمپ دسفرال که حتی برخی ها 20 سال است از این دستگاه استفاده می کنند در حالیکه عمر مفید این دستگاه سه سال می باشد ، بخش بیمارستانی مجزا برای بیماران تالاسمی ، بیکاری بیماران تالاسمی و نشست خبری برای بیان مشکلات این قشر ، از جمله خواسته های بیماران تالاسمی بود .
انتهای پیام /

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار