ادعای رسانه های آمریکایی؛

وب سایت شبکه فاکس نیوز در گزارشی مدعی شد که ایران سایتی را که برای آزمایش دوباره موشک های خود آماده کرده بوده است، بدون آزمایش موشک های خود، جمع آوری کرده است.

ترامپ با یک چشمک آزمایش موشکی ایران را متوقف کرد!
 
به گزارش گلستان24، وب سایت شبکه فاکس نیوز در گزارشی مدعی شد که ایران سایتی را که برای آزمایش دوباره موشک های خود آماده کرده بوده است، بدون آزمایش موشک های خود، جمع آوری کرده است.
 

 

فاکس نیوز نوشت: اکنون که بحث در مورد آزمایش موشکی ایران میان تهران و واشنگتن داغ شده است، ایران از انجام آزمایش موشکی قدرتمند خود در شرق تهران صرف نظر کرده است.

 

 
iran missile move 27
 
 
 
این وب سایت آمریکایی مدعی شد: نگرانی پنتاگون بر این بود که ایران بدنبال آزمایش موشکی سفیر است و تصاویر ماهواره ای نیز نشان می داد که ایران بدبنال آزمایش این موشک می باشد. باید گفت این موشک، یک موشک بالستیک بین المللی می باشد. باید گفت ایران در طول ده سال اخیر به شدت قدرت موشکی خود را ارتقا داده است و این موجب شده است تنش میان ایران و آمریکا در دولت جدید ترامپ افزایش یابد.

 

به هر حال اکنون تصاویر ماهواره ای نشان میدهند که کامیون ها و تجهیزات موشکی از این منطقه منتقل شده اند و هنوز علت آن مشخص نیست.

 

موشک ترامپ با یک چشمک آزمایش موشکی ایران را متوقف کرد!

 

روزنامه نیویورک پست در تحلیل خود از خبر فاکس نیوز افزود: اکنون تنها تیم ترامپ چشمک زده اند و تهدیدات تحریمی ایران جواب داده است. هرچند که شاید علت به تاخیر افتادن موشک سفیر به خاطر مشکلات فنی بوده باشد اما این اتفاق نمی تواند بدون ربط با تحریم جدید ایران از سوی آمریکا و تهدیدات مقامات آمریکایی باشد.

 

 

 

وب سایت شبکه فاکس نیوز در نهایت به صحبت روز گذشته مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: رهبر عالی ایران در آستانه سالگرد انقلاب ایران، آمریکا را تهدید کرد و اعلام کرد که مردم ایران در روز 22 بهمن جواب تهدیدات ترامپ را خواهند داد.

 

 

 

منبع : جام 

ارسال نظر

آخرین اخبار