فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بسیج رسانه باید ضمن ارتقای سواد رسانه ای، برنامه های اقدام و عمل برای رسیدن به اهداف انقلاب در دستور کار قرار دهد.

ارتقای سواد رسانه ای در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی وظیفه بسیج رسانه است

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی عصر امروز در سومین جلسه شورای همفکری و اندیشه سازمان بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد: باید بسیج رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بتواند راهبرد عملیاتی ارائه دهد.

وی به انتخاب شهید حسن حسینی به عنوان شیهد شاخص سال 1396 اشاره کرد و افزود: امروز باید بیاندیشیم که بسیجی در عرصه رسانه چه مسئولیتی دارد.

صادقی افزود: در تخریب ساختار علاوه بر اینکه دشمن به نتیجه ای نرسید بلکه تحت تفکر انقلاب اسلامی شده است، این ماهیت تفکر انقلابی است. خیلی ها فکر کرده اند این انقلاب مانند کالایی است که بتوان آن را صادر یا وارد کرد.

photo_2017-06-08_16-42-18

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه برای تحقق سنت الهی باید صداقت، تلاش و توکل داشت، خاطرنشان کرد: باید ضمن ارتقای سواد رسانه ای، برنامه های اقدام و عمل برای رسیدن به اهداف انقلاب در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با شرق و غرب درحال درگیری است، ما انقلاب نکردیم که دولتی را برکنار کنیم یا اینکه دولتی را برقرار کنیم، بسیج هم طبق آیه شریفه" وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ" ادعا کرده است که ظرفیت های موجود را کنار هم جمع کند.

صادقی با بیان اینکه بسیج و سپاه در دفاع از آرمان‎های انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارد، گفت: بسیج و سپاه از مرز انقلاب اسلامی در منطقه سوریه دفاع کرده است در حوزه تغییر ساختار علاوه بر اینکه دشمن به موفقیت نرسید ما می‎بینیم که جغرافیای طبیعی انقلاب اسلامی توسعه پیدا کرده است تفکر انقلاب اسلامی چنان توسعه پیدا کرد که دشمن به فکر تغییر ساختار کشورهایی که از انقلاب اسلامی الگو گرفتند افتاده؛ اینها ماهیت انقلاب اسلامی را نشان می‎دهد.

وی با اشاره به جانفشانی های مدافعان حرم گفت: انسان در برابر عظمت خانواده های شهدای مدافع حرم کم می آورد.

photo_2017-06-08_16-41-41

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: بسیج رسانه باید در امتداد شهدای مدافع حرم باشند.

صادقی یادآور شد: از همه ظرفیت‎های بسیج رسانه برای رسیدن به نقشه راه حمله به دشمن که به مرزهای فکری ما حمله کرده، استفاده شود.

وی گفت: دشمن درصدد این است که اقدامات راهبردی خود را انجام دهد تا دیگر صحنه‎ای از دفاع از انقلاب باقی نماند و بسیج رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید عمل کند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سوال اینجاست که از بسیج رسانه چه توقعی است، این سازمان باید بتواند ابتدا همه عنصرها را جمع کند، ظرفیت‎ها را گردهم آورد و از همین ظرفیت‎ها نقشه راه مقابله با دشمن که به مرزهای فکری ما زده است طرح مقابله بدهد.

photo_2017-06-08_16-42-11

سردار صادقی با ابراز گله مندی از برخی رسانه ها اذعان داشت: در حال حاضر یک کاشی با یک قدمتی تیتر اول برخی شبکه های تلوزیونی و یا رسانه های دیگر شده ولی شهدای ما در رسانه ها جایی برای نشر فرهنگ ندارند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که موضوع جنگ نرم امروزه بیان افکار و فعالیت های پهلوی است تاکید کرد: بیان زندگی و فعالیت های پهلوی در اذهان عمومی بزرگترین موضوع دکترین جنگ نرم است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به رفتار برخی از مسئولین بیان کرد: چرا در این شرایط باید چیزی در مناظره ها گفته شود که دشمن از آن شاد شود؟! شعار مرگ بر اسرائیل همیشه بر روی لبان ما است، ما نه تنها بر روی موشک های ما این شعار را می نویسیم بلکه در گلوله ها و قطرات خودکار هم خواهیم نوشت که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

photo_2017-06-08_16-41-35

صادقی افزود:اینکه انقلاب اسلامی استمرار حرکت انبیاء است یعنی انقلابی داریم پر خطر برای دولت های مستکبر و اسرائیل، جامعه ای داریم که نباید در آن فساد رایج باشد، جامعه پاکی را رقم بزنیم، تولید ملی در آن رواج داشته باشد، ما در جهت اراده خدا مشغول به حرکت هستیم و در این راه از احدی هم ترسی نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار