دبیر جامعه اسلامی مهندسین گلستان:

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان گفت: جامعه اسلامی مهندسین استان روی هشت کاندیدا به جمع‎بندی رسیده است و افراد خارج از لیست مورد حمایت ما نیستند.

جامعه مهندسین گلستان فقط از 8 کاندیدای شورای شهر حمایت می کند/انتشار لیست های متفرقه کذب است

به گزارش گلستان 24، صاحب حجتی امشب در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به انتشار غیررسمی لیست‎هایی با عناوین حمایت جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان از یک سری کاندیداهای شورای اسلامی آن را قویاً تکذیب و اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان روی هشت کاندیدا به جمع‎بندی رسیده است و فقط از این افراد حمایت می‎کند.

 

وی ضمن غیراخلاقی خواندن رفتارها و اقدامات ناشیانه برخی افراد در اعلام حمایت تعدادی کاندیداها با اسم و عنوان جامعه اسلامی مهندسین استان تصریح کرد: متأسفانه این روزها شاهدیم که برخی افراد اخلاق سیاسی را رعایت نمی‎کنند و این رفتارها و اقدامات در کارزار انتخابات هیچ‎گاه موردپسند نیست.

 دبیر جامعه اسلامی مهندسین گلستان با اشاره به اینکه فقط از لیست مستقل این جامعه حمایت خواهیم کرد، گفت: تلاش جامعه اسلامی مهندسین تغییر به نفع مردم است.

 

حجتی بیان کرد: رمضانعلی جعفری، سیدمحمدقدس مفیدی، ناصر گرزین، صفرعلی پایین محلی، سیدقربان سیاه بالایی، سیدمیثم حسینی، علی اکبر بصیرنیا و ابوالفضل تجری جزو هشت کاندیدای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین استان گلستان است و اسامی کاندیداهای خارج از این لیست مورد حمایت این مجموعه نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار