رئیس ستاد انتخابات گرگان:

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتخابات شورای شهر گرگان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
به گزارش گلستان24 ، سیدعباس حسینی اظهار کرد: به منظور تسهیل در روند انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور در شهرهایی که تعداد اعضای شورای اسلامی شهر آنها هفت نفر یا بیشتر باشد، رای گیری به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهار شهر در استان گلستان هفت نفر یا بیشتر عضو شورا دارند که گرگان هم شامل آن می‌شود و بدین ترتیب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان به صورت تمام الکترونیکی خواهد بود.

فرماندار گرگان با بیان اینکه مانور برگزاری انتخابات الکترونیکی در گرگان آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این مدت زمانی برای آشنایی بیشتر شهروندان در مکان‌های پرتردد در نظر گرفته شده تا تمامی مراحل انتخابات به صورت واقعی شبیه سازی و اجرا شود.

حسینی با اشاره به اهمیت دستگاه‌های احراز هویت در این دوره، یادآور شد: یکی از مزایای استفاده از دستگاه احراز هویت این است که در مدت چند ثانیه اطلاعات فرد بصورت آنلاین نمایش داده خواهد شد و سرعت عمل هم بالا می‌رود.

معارفه فرماندار گرگان

وی تصریح کرد: برای تمام مکان‌های اخذ رای در شهرستان گرگان دستگاه  احراز هویت در نظر گرفته شده و انتخابات در روستاها و انتخابات ریاست جمهوری به صورت دستی و تعرفه‌ای برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار