معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: سومین همایش ملی شیمی تحقیقات و دستاوردهای نوین در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان آغاز شد.

سومین همایش ملی شیمی در استان گلستان آغاز شد

 احمدی گل‌سفیدی ظهر امروز در مراسم آغاز همایش ملی شیمی اظهار داشت: در همایش دو روزه شیمی، تحقیقات و دستاوردهای نوین، 180 مقاله به صورت پوستر و 20 مقاله در قالب سخنرانی ارائه می‌شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: در 9 ماه گذشته 250 مقاله به دبیر خانه سومین همایش ملی شیمی ارسال شده که  180 مقاله به صورت پوستر و 20 مقاله در روزهای 6 و 7 اسفند ماه به صورت سخنرانی در سالن همایش ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان ارائه می‌شود.

دبیر سومین همایش ملی شیمی تحقیقات و دستاوردهای نوین تصریح کرد:  مقالاتی از دانشگاه تهران، شهید بهشتی، تربیت مدرس،تبریز، مازندران، مشهد، اصفهان، شیراز و بندرعباس به دبیرخانه سومین همایش ملی شیمی ارسال شده است.

احمدی گل‌سفیدی، شیمی کاربردی، محض، تجزیه، آلی، فیتو شیمی، شیمی دارویی، شیمی محیط زیست،بیوشیمی و بیوفیزیک را از محورهای این همایش ملی اعلام کرد.

وی اظهار داشت: برای تبدیل علم به ثروت کمیته علمی همایش مقالاتی که در رابطه با  دستاوردهای شیمی نوین است را پذیرش کرده که خوشبختانه این مقالات مورد استقبال استانی و کشوری قرار گرفته و در آینده نزدیک با ثبت اختراع مقالات از سوی محققان، دستاوردهای علمی آن‌ها در عرصه صنعتی کشور به اجرا می‌رسد.

ارسال نظر

آخرین اخبار