اخیرا شهرداری گنبدکاووس با انتشار اطلاعیه‌ای، از واگذاری امتیاز اداره این بازارچه را به بخش خصوصی سخن به میان آورده است. این اطلاعیه در پی مصوبه شماره ۲۰۰-۴۱۱۲ شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به تاریخ ۹۳/۱۱/۲۰ صادر شده است.

اداره جمعه بازار گنبد به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش گلستان 24، جمعه بازار بازارچه ای آشنا برای گنبدی‌هاست که بسیاری از مردم شهر یک بار هم که شده به آن جا رفته اند و مایحتاج هفتگی خود را تهیه کرده اند. بازارچه‌ای که در آن هر فروشنده‌ای هرچه برای عرضه دارد، بدون هیچ دغدغه‌ای ارائه می‌دهد.

اخیرا شهرداری گنبدکاووس با انتشار اطلاعیه‌ای، از واگذاری امتیاز اداره این بازارچه به بخش خصوصی سخن به میان آورده است. این اطلاعیه در پی مصوبه شماره ۲۰۰-۴۱۱۲ شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به تاریخ ۹۳/۱۱/۲۰ صادر شده است.

جمعه-بازار-گنبد

در این اطلاعیه آمده است : شهرداری گنبدکاووس در نظر دارد بر اساس مصوبه شماره ۲۰۰-۴۱۱۲ مورخه ۹۳/۱۱/۲۰ شورای اسلامی شهر، امتیاز اداره امور بازارهای هفتگی شهر (جمعه بازار) را در مدت مشخص به بخش خصوصی با تهیه زمین و امکانات ایجاد دیوار یا فنس کشی با احداث سرویس و سایر امکانات بازار از سوی بخش خصوصی مراحل قانونی واگذار نماید.

لذا از واجدین شرایط در صورت تمایل دعوت می‌شود آمادگی خود را کتبا تا تاریخ ۹۳/۱۲/۲۵ اعلام و به دبیرخانه شهرداری گنبدکاووس با ذکر آدرس و مشخصات کامل تحویل نمایند.

همچنین تاکید شده است : اطلاعیه فوق صرفا سنجش و برآورد میزان استقبال و آمادگی می‌باشد و مراحل واگذاری با انتشار آگهی و طی مراحل قانونی انجام خواهد شد.

پیش از این شورای اسلامی شهر گنبد، از عزم خود بر انتقال جمعه بازار به خارج از محدوده شهری خبر داده بود. در خبری که ۲۸ آبان امسال در پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گنبد منتشر شد، حتی از عقد توافق نامه ۷ ماده ای این شورا با بخش خصوصی در این ارتباط صحبت به میان آمده بود!

حال مشخص نیست سرنوشت آن توافق نامه به کجا انجامیده است و آیا طرح جدید شورا مفید فایده خواهد بود؟

ارسال نظر

آخرین اخبار