شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در جلسه شب گذشته خود با اکثریت آرا 'عبدالمجید قزلجه' شهردار این شهر را برکنار و سرپرست جدید را انتخاب کرد.

شورای شهر گنبدکاووس، شهردار را برکنار کرد

به گزارش گلستان 24، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در خصوص برکناری شهردار گنبدکاووس گفت: بر اساس صورتجلسه شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، این شورا با استعفای شهردار موافقت کرده است.

'محمد حمیدی ' افزود: بر اساس این صورتجلسه اعضای شورا با هفت رای موافق و 4 رای مخالف با استعفای ' قزلجه ' شهردار گنبدکاووس موافقت کردند.

وی گفت : اعضای شورای اسلامی همچنین در این جلسه 'سید سجاد حسینی ' را به عنوان سرپرست جدید شهرداری گنبدکاووس انتخاب کردند.

' عبدالمجید قزلجه ' شهردار برکنار شده گنبدکاووس نیز در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: اینجانب در چند روز گذشته استعفا نکرده ام، بلکه اعضای شورای اسلامی گنبدکاووس پیش از آغاز به کار اینجانب به عنوان شهردار در یک سال قبل، متن استعفانامه ای بدون تاریخ از من گرفته بودند.

وی افزود: با وجود اینکه پیش از این، با ارسال نامه ای به شورای اسلامی شهر گنبدکاووس اعلام کرده ام که استعفانامه مذکور از درجه اعتبار ساقط می باشد و نسبت به عودت آن اقدام شود، ولی تاکنون این کار انجام نشده بود.

قزلجه گفت: با این حال شورای اسلامی شهر گنبدکاووس متن استعفانامه بدون تاریخ قبل از شروع به کارم را با درج تاریخ 93/11/19 در جلسه مطرح و نسبت به برکناری اینجانب، رای صادر کردند.

تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با 'علی پورمندی ' رییس شورای اسلامی و 'ستار تاتار ' معاون این شورا به نتیجه نرسید./ 

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    به نظرم کار اشتباهی کردن که تعیین شهردار رو دادن دست شورا ، کافی شهردار به خواسته اعضای شورا نه بگه
    باید با شهرداری خداحافظی کنه

  • علی
    0

    اون از کردکوی ، اون از گرگان ، اینم از گنبد
    ما منتظر شهر بعدی هستیم

  • ناشناس
    0

    باسلام به نحوه برخوردشهردارشهرستان مینودشت ایرج شفیع یوربامردم این تابحال کسی نبوده بااینفردبرخوردنمایداین انقلاب باحرمت خون هزاران شهیدبوجودامده وچنین اشخاص فکرمیکنندتاقیامت یشت این میزهانشسته اماایرج شفیع یورخودت رااماده کن برای تحویل ریاست همانطوریکه خودت گفتی هیچکس مرانمیتواندبرکنارکندتمام کاندیدهای محترم جدیدشورای شهربراین مبنای تصمیم بشرکت درشورای شهرشدن که جنابعالی خیلی کوتاهی درحق مردم یابرهنه کرده دیگردرخواب خودچنین سمت رانخواهی دیدبشدت ظلم درحق این مردم کردی

آخرین اخبار