ترکیب جدید شورای شهر گرگان؛

حذف ناباورانه علی کلاتی بعد از 4 دوره ( 18 سال ) ، علیرضا پزشکپور بعد از سه دوره (14 سال ) و زهرا نورا بعد از سه دوره ( 14 سال ) از شگفتی های این دوره از انتخابات بود .

2 سرلیست ائتلاف «گرگان مدرن» انتخاب شدند/ حذف ناباورانه 8 منتقد شهردار

به گزارش گلستان 24، بالاخره نتیجه شمارش آراء انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان بعد از 13 ساعت به پایان رسید و اعضای اصلی و علی البدل برای دوره پنجم انتخاب شدند . این افراد عبارتند از : 

گرگان مدرن

1- ناصر گرزین 25 هزار و 549 رای
2- ابراهیم جرجانی 22 هزار و 941 رای
3-علی اصغر یوسفی 22 هزارو 136 رای
4- حمید رضا آقا ملایی با 20 هزارو 716 رای
5- مهران کاظم نژاد تبریزی با 20 هزار و 705 رای
6- فائزه عبداللهی با 20 هزارو 512 رای
7- حسین ربیعی با 20 هزارو 230 رای
8- سعید رحیمی با 16 هزار و 942 رای
9- سید محمد مرتضوی با 16 هزارو 454 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر گرگان

همچنین "سید میثم حسینی ، صفرعلی پایین محلی ، ابوالفضل تجری ، امیر عبدالسلام مهیمنی و حجت مقسم" به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر گرگان انتخاب شدند.
از عجایب انتخابات این دوره حذف ناباورانه 8 عضو دوره چهارم که جزو منتقدان حسین صادقلو شهردار بودند ، می باشد که البته از چند ماه قبل این امر دور از تصور نبود.
"مهران فدوی ، اسدالله کبیر ، علی کلاتی ، زهرا نورا ، صفر علی پایین محلی ، علیرضا پزشکپور ، محمد رضا سبطی و سید محمد قدس مفیدی" 8 نفری هستند که از راه یابی به دوره پنجم باز ماندند.
حذف ناباورانه علی کلاتی بعد از 4 دوره (18 سال) ، علیرضا پزشکپور بعد از سه دوره (14 سال) و زهرا نورا بعد از سه دوره (14 سال) از شگفتی های این دوره از انتخابات بود.
نکته جالب اینکه در دوره گذشته عبدالرضا چراغعلی منتخب اول گرگان فقط توانسته بود 18 هزار رای بیاورد اما "ناصر گرزین" با 25 هزار رایی که آورد توانست رکورد او را بشکند.
شکست سخت اصلاح طلبان ، اصولگرایان ، ائتلاف توسعه پایدار و سایر ائتلاف هایی که حول محورهای مختلف شکل گرفتند نیز از نکات حائز اهمیت این دوره می باشد هر چند ائتلاف "گرگان مدرن" توانست با گنجاندن نام گرزین و یوسفی تا حدودی حمایت این دو کاندیدا را داشته باشد.
در این دوره از انتخابات 266 نفر ثبت نام کردند که 209 نفر در رقابت نهایی شرکت کردند. همچنین در این دوره از انتخابات شام و ناهار فراوانی داده شد ، داربستی ها ، چاپ بنر و پوستر و چاپخانه ها و مغازه هایی که به عنوان ستاد اجاره شدند ، نیز پول هنگفتی به جیب زدند.
همچنین قسم خوردن به قران کریم درقبال رای دادن به کاندیدای خاص برای گرفتن شام دور فلکه کاخ و رقصیدن یک زن معلوم الحال جلوی ستاد روحانی ابتدای شالیکوبی از حواشی جالب شبهای آخر تبلیغات بود .
انتهای پیام /

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار