تنها یک روزدیگر به پایان تبلیغات انتخابات مانده وفضای شهر همچنان درگیر تبلیغات گرم کاندید های شورای شهر است.

حواشی روز های آخر تبلیغات شورای شهر گرگان + تصاویر

به گزارش گلستان 24؛یک روز دیگر تا پایان تبلیغات انتخابات شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری نمانده و فضای شهر هر لحظه انتخاباتی تر نسبت به قبل می شود، حامیان کاندید های در تلاش هستند تا برای نامزد های خود به هر شکل ممکن طرفدار و رای جذب کنند.

DSC_0164

البته بیشتر شهر را ستاد های انتخاباتی کاندیدهای شورای شهر پر کرده است و چندان تبلیغی محیطی برای کاندید های ریاست جمهوری نیست و اینگونه بنظر می رسد که این  کاندید ها تبلیغات خود را بر روی سفر های استانی و فضای مجازی متمرکز کرده اند.

DSC_0158

ستاد های انتخاباتی بیشتر در خیابان شالی کوبی  دایر هستند که به علت وجود آنها ترافیک و شلوغی بالایی این مسیر رادر بر گرفته است،در این مسیر انواع و اقاسم  تبلیغات را می بینید  که کاندید ها برای افزایش رای خود از آنها استفاده می کنند.

DSC_0178

 از حضور گروه های موسیقی گرفته تا  تبلیغات  چهره به چهره و اجرای موسیقی با صدای بلند که بعضا نیز باعث سلب آسایش مردم می شود ،اما باید توجه داشت که آیا این نوع تبلیغات کمکی به افزایش رای کاندید ها می کند که آنها به این صورت تبلیغات می کنند.

DSC_0184

در این بین یکی دیگر از کار های ناپسندی که حامیان کاندیدی ها انجام می دهند پاره کردن  پوستر های تبلیغاتی دیگر  کاندید ها  و پخش بی حد اندازه تراکت های تبلیغاتی در سطح شهر است که اگر بیشتر توجه کنید متوجه می شوید  که به چه اندازه چهره شهر را نا مطلوب کرده است.

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار