پیش بینی های سید جواد حسینی :

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان گفت : احتمالا در دوره پنجم شورای گرگان گرزین اصولگرا رئیس ، مرتضوی شهردار و حسین صادقلو مشاور ارشد و کارگردان اصلی پروژه ها خواهد بود .

به احتمال زیاد گرزین رئیس ، مرتضوی شهردار و صادقلو مشاور وی می شود

به گزارش گلستان 24، سید جواد حسینی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت : انتخابات 29 اردیبهشت ماه نشان داد که مردم با جان و دل پای انقلاب و نظام ایستاده اند و کوته فکرانی که فکر می کنند مردم از جمهوری اسلامی و خون شهدا دست می کشند ، راه به جایی نخواهند برد .

سید جواد حسینی

حسینی گریزی هم به انتخابات شورای شهر گرگان زد و گفت : افراد منتخب تقریبا از یک جنس و تفکر هستند و با همپوشانی با برنامه های شهردار صادقلو باید برای آینده شهر تلاش کنند .

وی سید محمد مرتضوی را شهردار احتمالی آینده گرگان دانست و گفت : به احتمال زیاد حسین صادقلو به عنوان مشاور ارشد و برنامه ریز و گرداننده اصلی پروژه ها در کنار او قرار خواهد گرفت .

حسینی اذعان کرد : به احتمال زیاد ناصر گرزین اصولگرا که رای اول شهر گرگان را از آن خود کرد رئیس سال اول شورای اسلامی شهر گرگان خواهد بود .

رئیس خانه مطبوعات گلستان اضافه کرد : ناصر گرزین در شهر گرگان به یک اصولگرا شهره است ، او توانسته رای 18 هزار نفری چراغعلی اصلاح طلب را بشکند و با 7 هزار رای بیشتر، این دوره منتخب اول شهر گرگان شود .

حسینی تاکید کرد : در صورت شهردار شدن مرتضوی ، سید میثم حسینی نفر اول علی البدل که 15 هزار رای دارد جایگزین او خواهد شد و اگر هم تفکراتی همسو با شهردار نداشته باشد ، در مقابل 8 نفر دیگر ره به جایی نخواهد برد .

خبرنگار باسابقه گلستانی همچنین از حضور جواد عموزاد تنها رسانه ای کاندیدا در این عرصه به نیکی یاد کرد و گفت : اینکه خبرنگاران و رسانه ها باید در مدیریت شهری نقش داشته باشند امری بدیهی است .

وی یادآور شد : آرای عموزاد نشان دهنده اعتماد مردم به رسانه هاست و خوب است برای دور بعدی بتوانیم با همدلی و انسجام همه خبرنگاران و مطبوعات یک رسانه ای به پارلمان محلی بفرستیم .

رئیس خانه مطبوعات گلستان از شورای آینده خواست با خبرنگاران مهربانتر باشند و به آنها احترام بگذارند ، ان شاء الله در دوره بعدی از رسانه ای شکایت نشود و این نهاد مهم برای مراسماتی چون روز خبرنگار حمایت شایسته ای از این قشر خدوم بکند .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار