مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همایش «طلایه داران تبلیغ» با موضوع نقش روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی در گلستان برگزار می‌شود.

همایش «طلایه داران تبلیغ» ویژه مبلغان در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان همه‌ساله همایشی تحت عنوان طلایه داران تبلیغ ویژه علما، مبلغین و روحانیون در گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در سال جاری با موضوع نقش روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی در روز پنجشنبه، چهارم خرداد ساعت ۹ صبح در محل مصلی نماز جمعه گرگان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه علما پرچم‌دار تبلیغ، راهنمای جامعه، مربی و معلم عمومی جامعه محسوب می‌شوند، مسائل و موضوعات مهم جامعه توسط علما به مردم گفته می‌شود، به سؤالات دینی مردم پاسخ می‌دهند، ماه رمضان فرصت مغتنمی است که علما از حضور بیشتر مردم در مساجد استفاده کنند و ارتباط لازم را با مردم برقرار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: همایش طلایه داران تبلیغ فرصت مناسبی است که مبلغان اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند، مشکلات موجود در جامعه را با مردم در میان بگذارند و برای برون‌رفت از مشکلات راه‌حل مناسب و تدبیر به خرج دهند.

۱۵۰۰ مبلغ اهل سنت در گلستان وجود دارد

حجت‌الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه علما در طول تاریخ نقش بسیار پررنگی در جامعه داشته‌اند، فزود: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با مفاسد، معاند، به دست علما و در قامت فرهنگی در جامعه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان گلستان بیش از ۹۰۰ مبلغ در حوزه تشیع و بیش از یک هزار و ۵۰۰ مبلغ در حوزه اهل سنت وجود دارد که یک ظرفیت محسوب می‌شود و توجیح این مجموعه ضرورت دارد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار