مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان بر لزوم تدوین نقشه راه استان برای کنترل و پیشگیری آسیب‎های اجتماعی تأکید کرد و گفت: لازم است تا خیرین آسیب‎های اجتماعی در گلستان فعال شوند.

خیرین آسیب‎های اجتماعی در گلستان فعال شوند

به گزارش گلستان24، علی‎اصغر طهماسبی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد فرهنگی، اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‎های اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: باید از ظرفیت مردم، تشکل‎های مردم نهاد و خیرین برای کنترل و کاهش آسیب‎های اجتماعی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در سال جاری برنامه‎ای به منظور کاهش آسیب‎های اجتماعی برای سازمان‎ها ابلاغ شد که هر استان باید مبادرت به برش استانی کند، مدیران بر اساس برنامه‎های پیش‎بینی شده رصد می‎شوند.

* استان گلستان جزو استان‎های محروم در آسیب‎های اجتماعی است

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با اشاره به اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبارملی برای کاهش آسیب‎های اجتماعی افزود: مدیران کل دقت داشته باشند که این اعتبار به 12 وزارتخانه و سازمان اختصاص یافته است که حتماً باید با سازمان‎های مربوطه مطالبه‎گری داشته باشند.

طهماسبی تأکید کرد: هر استانی که قوی‎تر عمل کند از بودجه بیشتری برای کاهش آسیب‎های اجتماعی برخوردار خواهد شد استان گلستان جزو استان‎های محروم در آسیب‎های اجتماعی بوده که لازم است مدیران در این راستا اهتمام جدی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ابلاغی طی دو برنامه پنج ساله اجرا می‎شود، اظهار کرد: آسیب‎های اجتماعی در سطح کلان نیز احصاء و ابلاغ شده است ما باید با استفاده از ظرفیت‎های استانی و سازمانی در سایه برنامه‎ریزی متقن اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

* با تشکیل کمیته‎های قوی و کارآمد می‎توان بر مشکلات غلبه کرد

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مردمی در کاهش آسیب‎های اجتماعی بسیار اثرگذار است بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در این زمینه تأکید کرد.

طهماسبی با اشاره به اینکه نقشه راه تمام سازمان‎ها و کمیته‎های 18 گانه در جلسات ماهانه تعیین شده است، گفت: باید نقشه جامع استانی تدوین شود، با تشکیل کمیته‎های قوی و کارآمد می‎توان بر مشکلات غلبه کرد و آنها را از میان برداشت.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار