مدیرکل اوقاف گلستان خبر داد:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طرح افطاری ساده در 23 بقعه متبرکه و امام‌زاده شاخص مجری طرح ضیافت الهی گلستان با همکاری خیرین در حال اجرا است .

طرح افطاری ساده در 23بقعه متبرکه استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای عمل به واجبات و ترک محرمات است که امیدواریم همه از این فصت الهی نهایت بهره را ببریم .

وی گفت : طرح افطاری ساده جهت ترویج فرهنگ اطعام دهی به نیازمندان امسال 23 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص مجری طرح ضیافت الهی استان با همکاری خیرین در حال اجرا است .

وی گفت : از جمله بقاع متبرکه شاخص که میزبان سفرهای افطاری ساده در استان هستند می توان به امامزاده قاسم دلند ، عبدالله (ع) گرگان ، یحیی بن زید (ع) گنبد کاووس ، عبدالله (ع) زیارت ، محمد بن زید و محمد بن جعفر (ع) آزاد شهر ، مجید (ع) کردکوی ، عبدالله (ع) فندرسک ، بقعه سکینه خاتون قلعه قافه مینودشت ، طیب (ع) قرن آباد و هارون (ع) علی آباد کتول اشاره کرد .

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دادن افطاری‌های ساده و بی‌پیرایه افزود: در راستای ترویج فرهنگ افطاری ساده این طرح با هدف اجرای نیت واقفان و خیرین برگزار می‌شود . وی ادامه داد : هر فرد می تواند یا توچه به بضاعت و توانایی خود در این طرح مشارکت نماید .
 
مدیر کل اوقاف استان با بیان اینکه این کار موجب حمایت بیشتر از نیازمندان می شود خاطر نشان کرد : بهترین سفره افطار سفره ای است که بدور از تشریفات ، اسراف و چشم و هم چشمی باشد و هم چنین در راستای اجرای دستورات دینی برای روزه داران پهن شود .
 
حجت الاسلام سهرابی بر خودسازی و تهذیب نفس در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد و ادامه داد: اگر می‌خواهیم خداوند متعال نظر لطفی به ما داشته باشد باید مساجد و بقاع متبرکه را در ایام ماه رمضان مملو از جمعیت نماییم و از طریق نماز جماعت، قرآن کریم و دعا رابطه خود را با خداوند محکم کنیم تا مشمول عنایات ویژه حق تعالی شویم .

ارسال نظر

آخرین اخبار