کارشناس اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی استان گلستان از اعطای 24 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی طی سال 1395 در این استان خبر داد.

اعطای 24 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در گلستان

به گزارش گلستان 24، محمدتقی خاندوزی عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان کردکوی، اظهار کرد: از سال 1390 تاکنون که مقام معظم رهبری شعارهای سال را در راستای اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده‎اند بسیج سازندگی در راستای پیاده‎سازی مطالبات معظم‎له و تحقق اقتصاد مقاومتی  از اقشار مختلف مردم حمایت‎های مناسبی داشته و در راه‎اندازی کارگاه‎ها و عرصه‎های تولیدی به کمک کارآفرینان آمده است.

تسهیلات اقتصاد مقاومتی

وی ارائه مشاوره، برگزاری کارگاه‎های آموزشی، اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی، کمک در بازریابی و فروش محصولات، رایزنی با نهادهای دولتی برای اخذ مجوز را از جمله حمایت‎های بسیج سازندگی از کارآفرینان برشمرد.

کارشناس اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی استان گلستان از اعطای 24 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی طی سال 1395 در استان گلستان خبر داد و بیان کرد: یک هزار و 506 گلستانی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای راه‎اندازی عرصه‎های کارآفرینی و تولیدی در بخش‎های مختلف اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی بهره‎مند شدند.

خاندوزی با بیان اینکه مردم به‎ویژه جوانان شعار «ما نمی‎توانیم» را کنار بگذارند، اذعان کرد: جوانان اطمینان داشته باشند با ورود به عرصه کارآفرینی از حمایت‎های بسیج سازندگی بهره‎مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی مسؤولان باید از جوانان حمایت کنند، ابراز کرد: مسؤولان باید موانع و مشکلاتی که انگیزه تولید را کم می‎کند را از سر راه متقاضیان بردارند تا جوان با خاطر آسوده در راستای کارآفرینی و تولید گام بردارد.

کارشناس اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی استان گلستان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر خرید کالای داخلی، تاکید کرد: همانطور که معظم‎له تاکید کردند مردم از کالای داخلی استفاده کنند و از خرید محصولات و برندهای خارجی پرهیز کنند تا با رونق تولید زمینه اشتغال جوانان کشورمان فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار