گلستان در سوگ روح‌الله

مرام ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان گرگان با حضور وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد.

مراسم سالروز ارتحال امام راحل در گرگان با حضور وزیر اطلاعات برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24،  خردادماه در ایران اسلامی و کشورهای مسلمان هرچه به نیمه خود نزدیک‌تر می‌شود یادآور خاطره ارتحال بزرگ مردی است که با توکل به خدا و قدرت ایمان و اراده‌اش و اتکا به نیروی مردم، پشت رژیمی را به خاک زد که بیش از 2500 سال سلامت، عزت، اقتدار و ایستادگی را از سرزمین ایران گرفته بود.

 وزیر اطلاعات

بدون تردید این بزرگ‌مرد تاریخ جهان اسلام همواره بر تارک تاریخ دنیا به ویژه قرون اخیر خواهد درخشید و بار دیگر به همگان ثابت خواهد کرد که ظلم و کفر رفتنی است و آنچه باقی می‌ماند حکومت صالحان است که همان وارثان حقیقی زمین خواهند بود.

مردم ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای اسلامی هرساله در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با حضور گسترده و میلیونی در حرم مطهر و نورانی این رهبر متواضع اما مقتدر جهان اسلام به نوعی وفاداری خود به آرمان و نهضت او را به نمایش گذاشته و یاد و خاطره او را که لرزه بر پشت همه دشمنان و متخاصمان اسلام و مسلمین انداخت گرامی می‌دارند.

اما امسال و در حالیکه رحلت جانگداز این فقیه عالیقدر، فیلسوف وارسته و رهبری مردمی مقارن با ماه مبارک رمضان شده است و سفر برای حضور در مراسم ایشان برای همگان مقدور نیست مراسمات ویزه ارتحال امام راحل در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور با شور و اشتیاق بسسیار بیشتری برگزار می‌شود.

استان گلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و مردم شریف، مومن و انقلابی نگارستان ایران در شهرستان‌های مختلف اقدام به برگزاری برنامه‌های مردمی بزرگداشت و گرامی‌داشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) می‌کنند که در کنار برنامه‌های رسمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

در خردادماه سال جاری مسوولان شهرستان گرگان با همکاری چندین نهاد و اداره‌کل با دعوت از سید محمود علوی وزیر اطلاعات مراسم ویژه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را در مسجد جامع گلشن برگزار خواهند کرد که البته برنامه‌های ویژه دیگری نیز در سایر نقاط شهرستان توسط گروه‌های مختلف مردمی، سیاسی و فرهنگی برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع گلشن روز شنبه 13 خردادماه از ساعت 18:30 و با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و جمعی از مسوولان و مدیران استانی برگزار خواهد شد و شرکت کنندکان در ضیافت افطار این مراسم نیز حاضر خواهند بود.

گفتنی است برنامه مشابهی نیز در مسجد قائمیه گنبدکاووس با حضور حجت‌الاسلام ابراهیمی دامغانی معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمععه کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار