سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:14 مراسم متمرکز در روز ارتحال امام در گلستان انجام می‎شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به تقارن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان گفت: اعزام زائر از استان به مرقد مطهر امام راحل تا سه سال آتی انجام نمی‎شود.

اعزام زائر به مرقد امام راحل تا 3 سال آینده انجام نمی‎شود
به گزارش گلستان 24،نجیب‎اله تاری در گرگان ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تسلیت به خانواده‎های جانباختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزاد شهر اظهار کرد: برای برگزاری باشکوهتر مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران برنامه‎هایی در این راستا در استان گلستان تمهید و برنامه‎ریزی شده است.

وی از پیش‎بینی برگزاری برنامه‎های ارتحال امام خمینی (ره) در سراسر استان و در اماکن مقدسه تصریح کرد: در مرکز هر شهرستان یک مراسم شاخص و محوری برای ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی پیش‎بینی شده است و تعداد 14 مراسم متمرکز در روز 14 خرداد در استان داریم.

 

*قیام الهی 15 خرداد بعنوان نقطه عطف و آغاز نهضت بزرگ حضرت امام‌خمینی (ره) است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه همه‌ساله مردم ولایی و انقلابی استان گلستان در آیین بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) حضوری گسترده و مثال زدنی دارند، خاطرنشان کرد: قرار است امسال ستادهای شهر و روستا با فعال سازی کمیته‌های مربوطه راه‌اندازی شود و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم متمرکز در استان گلستان صورت گیرد.

تاری از حضور اقشار مختلف در همایش‌های تبیینی و نشست‌های بصیرتی از اندیشه‌های والای امام(ره)خبر داد و یادآور شد: همایش‌های تبیینی و نشست‌های بصیرتی از اندیشه‌های والای امام(ره) با حضور سخنرانان مطرح کشوری برگزار خواهند شد.

وی سالگرد قیام الهی 15 خرداد را بعنوان نقطه عطف و آغاز نهضت بزرگ حضرت امام‌خمینی (ره)یاد کرد و افزود: حوزه های مختلف فرهنگی و هنری در راستای تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و قیام الهی 15 خرداد در متن و حاشیه مراسم باید  در راستای ایجاد روشهای نو و خلاقانه در مراسم و آمیختگی آن به هنر به فرامین  مقام معظم رهبری بپردازند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار