یونسکو از جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیشگامی در زمینه سازی برای اجرای سند 2030 تقدیر کرد! و این جای بسی تاسف است که دولت بی سر و صدا این سند را امضا کرده است و باز هم بی سر و صدا در حال اجرای آن در برخی مدارس کشور است.

چرایی فاجعه بار سند 2030 برای فرزندانمان

به گزارش گلستان 24، سند 2030 سندی بین المللی برای آموزش و پرورش است که اهداف کلی آن به ظاهر برابری سطح آموزشی برای همه و کیفیت آموزش و عدالت است. اما در حقیقت این سند بندهایی را برای آموزش و پرورش ملزم می کند که اگر هر پدر و مادر ایرانی از آن مطلع شوند قطعاً نگران وضعیت آموزشی فرزندانشان در مدرسه خواهند شد.

طبق این سند ایران ملزم به رعایت یکسری اصول آموزشی در مدارس است و البته در مواردی هم باید روال کنونی را تغییر دهد. از نطر یونسکو فقط وقتی کشورها هدف چهار سند 2030 را تحقق بخشیده اند که آموزش و پرورشی فراگیر و عادلانه برای همه فراهم کنند از جمله در مورد هویت جنسی دانش آموزان.

طبق این سند دانش آموزان در خصوص گرایش جنسی خود اعم از همجنسباز یا ترنس جندر نباید مورد هیچ گونه خشونتی اعم از زبانی یا بدنی و ... قرار گیرند!

2030

در واقع یونسکو به دنبال رسمیت بخشیدن به آموزش همجنسبازی و اعلام عمومی آن از طریق یک مدرسه خاص است. در واقع این سند می خواهد ایران هم بشود مانند کشورهای غربی که رسماً همجنسبازان دارای حقوقی برای خود باشند و مکانی هم برای تجمع آن در نظر گرفته شود.

و همه این ها در حالیست که آینده یک کشور را دانش آموزان آن می سازند، حال اگر فرزندان ایرانی در چنین مدارسی و با چنین مفاهیم آموزشی رشد پیدا کنند، می توان گفت که اینها به طور کلی از ارزش ها و اصول ارزشی ایرانی اسلامی به دور خواهند بود و مفاهیم ایثار و شهادت برایشان واژه هایی بیگانه خواهند بود!

یونسکو از جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیشگامی در زمینه سازی برای اجرای سند 2030 تقدیر کرد! و این جای بسی تاسف است که دولت بی سر و صدا این سند را امضا کرده است و باز هم بی سر و صدا در حال اجرای آن در برخی مدارس کشور است.

براساس گزارش سند ملی آموزش در صفحه 7 پاراگراف اول، بخشی از اقدامات اجرایی ایران به یونسکو گزارش شده است و جمهوری اسلامی به همین دلیل به یک کشور پیشگام در تعهد زمینه های اجرای سند مورد تقدیر قرار گرفته است!

جای تاسف است که چنین سند فاجعه باری را ایران زودتر از بقیه کشورها به اجرا درآورده است. به راستی اگر رهبر انقلاب از وجود چنین سندی مردم را آگاه نمی کرد چه وقتی می خواستیم متوجه آن بشویم؟ آن زمان که در تمامی مدارس کشور به طور کامل اجرا شد و اثرش را بر فرزندانمان دیدیم؟

مدرسه تبدیل به یک محیط ضد اخلاقی می شود که دیگر والدین می ترسند فرزندانشان را به آنجا بفرستند! چرا و به چه حقی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس جمهور روحانی چنین سندی را تایید و اجرا می کند؟

ابتدا انرژی هسته ای را دو دستی تقدیمشان کردیم و اکنون باید فرزندانمان را هم وابسته فرهنگی به غرب بار بیاوریم که چه بشود! که تحریم ها لغو بشوند!!!!؟ آقای روحانی! ما تحریم ها را با ظرفیت های داخلی، با تولیدات داخلی خار و بی اثر می کنیم و عزت ایران و ایرانی و اسلام را در جهان افزایش می دهیم نمی خواهیم با چنین تعهداتی شکم خود را سیر کنیم !

انتهای خبر/

ارسال نظر

آخرین اخبار