فضه سادات حسینی، مجری خبر شبکه یک به همراه خواهر کوچکترش فاطمه سادات حسینی در هفتمین برنامه "سر سفره خدا" حضور یافت و ...

از اخبار بدم می‌آمد؛ گوینده اخبار شدم!
به گزارش گلستان 24، فضه سادات حسینی، مجری خبر شبکه یک به همراه خواهر کوچکترش فاطمه سادات حسینی در هفتمین برنامه "سر سفره خدا" شرکت کرد و در زمینه موضوعاتی چون اطمینان به خبر، فضای مجازی و مجری گری خبر با مجریان برنامه سر سفره خدا  به گفتگو پرداخت.
 
در ابتدای این برنامه فضه سادات حسینی در جواب سوالی در مورد علت علاقه خود به این شغل گفت من در کودکی همیشه نسبت به خبر بی علاقه بودم ولی جذابیت های این رشته مرا به سمت اجرای خبر برد و اکنون علاوه بر خبر ساعت 14 در بخش خبری شبکه قران هم همکاری می کنم.
 
وی گفت با توجه به توسعه فضای مجازی و گره خوردن شبکه های اجتماعی با زندگی واقعی امروزه مساله سواد رسانه مانند یک سپر اهمیت یافته است و برای کودکان و نوجوانان امروزی ارتقا سواد رسانه می تواند باعث کاهش آسیب های مشکلات ایجاد شده در فضای اجتماعی و رسانه ها باشد.
 
 
حسینی  افزود سواد رسانه به ما می آموزد که هر خبری باید از منبع دقیقی تایید شده باشد و برای پذیرش و با زنشر خبر توجه یه منابع خبر از اهمیت بسزایی بر خوردار است.
فضه سادات حسینی در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد نحوه اجرا خبر در تلویزیون گفت مجری خبر باید دارای مطالعات شخصی و اطلاعات عمومی مناسب باشد به گونه این که بیشتر اخبار در ساعت 14 بصورت داغ و بدون اطلاع قبلی مجری به دست وی می رسد و در برخی موارد ویرایش و  اجرا به صورت همزمان توسط مجری صورت می گیرد.
 
در  ادامه فاطمه سادات حسینی در سوال مجری برنامه در مورد علاقه به خبر گفت که با توجه به علاقه مند است و برای ورود به این مساله از مسیر خبر نگاری برای اخبار جوانه ها استفاده می کند تا بتواند پس از تجربه لازم یک مجری کارکشته در این زمینه شود.
 
لازم بذکر است، فضه سادات حسینی علاوه بر مترجمی عربی و انگلیسی دانشجوی  دکتری حقوق  دانشگاه تربیت مدرس است و علاوه بر مجری خبر تجربه دبیری خبر و گفتگوی ویژه خبری را در کارنامه حرفه ای خود دارد. وی همچنین در برنامه ملازمان حرم در نقش مجری در مورد شهدای مدافع حرم و همسران  شهدای ایفای نقش کرده است.
 
در پایان این دیدار فاطمه سادات حسینی که قبلا مجری افتخاری اخبار جوانه ها نیز بوده است کاردستی های خود که دست بند های تزیینی دخترانه بودند را به برنامه سر سفره خدا هدیه کرد تا برای صرف در امور خیریه فروخته شوند.
 
 
منبع: رجانیوز

ارسال نظر

  • رقیه
    0

    برنامه ی سرسفره ی خدا عالیه حتما ببینیدش

آخرین اخبار