فرمانده سپاه گرگان:

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه مدافعان حرم امنیت ایران را تضمین کرده‌اند، گفت: برنامه ویژه شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان در شب بیست و چهارم ماه رمضان در تپه نورالشهدا گرگان برگزار می‌شود.

مدافعان حرم امنیت ایران را تضمین کرده‌اند

به گزارش گلستان24،  سرهنگ علی مهاجر ظهر امروز در مراسم میهمانی لاله‌های زینبی اظهار داشت: در 30 شب از ماه مبارک رمضان مراسم ویژه در تپه نورالشهدا در حال برگزاری است که در شب بیست و چهارم ماه رمضان برنامه ویژه‌ای با حضور مداح کشوری برگزار می‌شود.

 

وی تاکید کرد: در مراسم میهمانی لاله‌ها از 18 خانواده شهید مدافع حرم و امنیت پایدار در تپه نورالشهدا دعوت شد تا مهمان این خانواده‌ها باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان تصریح کرد: این مهمانی به عنوان تقدیر از خانواده‌های شهدا مدافع حرم برگزار شد تا به خانواده‌های شهدا گفته شود که رفتن فرزندان شما امنیت کشور ما را تضمین کرده است.

مهاجر افزود: ما این میهمانی را بهانه‌ای برای دور خانواده شهدا جمع شدند قرار دادیم تا بگوییم که شما تنها نیستید ما در کنار شما هستیم.

مهاجر فرمانده سپاه گرگان

فرمانده سپاه گرگان اظهار کرد: علاوه بر این مراسم، مراسم شب‌های قدر هم در این مکان با  خواندن قرآن، دعا، جوشن کبیر و قرآن سر گذاشتن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم تاکید کرد: این مراسم در کنار قبور شهدای گمنام سبب امنیت و نزدیک‌تر شدن جوانان به عقاید واگذار شهدا می‌شود و آنها را با هدف شهدا آشنا می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همراه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان، قرائت دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار