مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبرداد:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در استان گلستان بیش از هزار روستا وجود دارد که در حال حاضر ۱۵۷ خانه علم در این روستاها ساخته‌شده و یا در حال تکمیل است.

وجود ۱۵۷ خانه علم در روستاهای گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران همکاران فرهنگی سازمان تبلیغات هستند که می‌توانند در جهت‌بخشی جامعه تأثیر مهمی داشته باشند و سطح اطلاعات لایه‌های درونی جامعه را افزایش دهند.

وی بابیان اینکه سازمان تبلیغات در سال ۶۰ به‌فرمان امام خمینی (ره) تأسیس‌شده است، افزود: در آن زمان امام راحل به این نتیجه رسید این مجموعه فرهنگی را تشکیل دهد و ما امروز شاهد به بار نشستن محصولات فراوان در حوزه قرآنی، مبلغین و ... هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ما معتقدیم کار فرهنگی بر درمان ارجحیت دارد و بر درمان مقدم است چراکه کار فرهنگی کم‌هزینه‌تر از درمان است.

وی افزود: کار فرهنگی هزینه سیاسی ندارد و ازنظر اقتصادی هزینه کمتری را شامل می‌شود اما اثری که در جامعه می‌گذارد بیشتر از درمان است.

حجت‌الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه کار فرهنگی زمان‌بر است، اظهار کرد: کار فرهنگی در بلند مدت نتیجه خود را نشان می‌دهد و ماندگاری بیشتری دارد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در شب‌های قدر، راهپیمایی روز قدس، در انتخابات و ... نتیجه یک کار فرهنگی درازمدت است که امروزه نتیجه آن را می‌بینیم.

وی افزود: کار فرهنگی باید کاری باشد که اگر به شکل پنهان و کم ظهور انجام می‌شود در مواقع حساس جامعه نتیجه خود را در جامعه نشان دهد.

حجت‌الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه محصول کار فرهنگی نصیب افراد جامعه می‌شود، افزود: کار فرهنگی همواره باید استمرار داشته باشد و همراه درحرکت باشد چراکه اگر استمرار نداشته باشد آن‌گونه که باید بازخورد ندارد.

وی تصریح کرد: مسئولیت کار فرهنگی در جامعه تنها بر عهده سازمان تبلیغات نیست بلکه مجموعه‌ای از ارگان‌ها، روحانیون، خبرنگاران، صاحبان قلم و ... در این کار دخیل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در رابطه با برنامه‌های هفته تبلیغ اظهار کرد: عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، نشست مطبوعاتی، کرسی تلاوت قرآن، دیدار با مفاخر استان و ... ازجمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود: در استان گلستان بیش از هزار روستا وجود دارد که در حال حاضر ۱۵۷ خانه علم در این روستاها ساخته‌شده و یا در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: وضعیت مطلوب ما حضور ۳۳۰ روحانی در روستاها و تأسیس ۳۳۰ خانه علم در روستاهاست که به روستاهای اطراف خود هم خدمت کنند.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار