مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از ختم ۴ هزار قرآن به نام ۴ هزار شهید استان گلستان خبر داد و افزود: در این ختم قرآن گروهی ۱۲۰ هزار نفر مشارکت می‌کنند.

۴ هزار قرآن به نام شهدای استان گلستان ختم می‌شود

به گزارش گلستان24، نور الله ولی نژاد ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی با موضوع بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان اظهار داشت: کمیته فرهنگی اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان دارای 7 بخش است که کارهای آن به خوبی در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: در حوزه بخش هنری برنامه‌های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان بسته شده و برخی برنامه‌ها مانند جشنواره سرودهای حماسی آواها و نماها و و کنگره عرشیان برای فرشیان کارهای مقدماتیشان صورت گرفته و برای اجرا آماده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تاکید کرد: در بخش تکریم و ایثارگران در خصوص اهدای تندیس به خانواده شهدا بخش عظمش آماده و برای استان ارسال شده و با هماهنگی فرمانداران و ائمه جمعه اهدای تندیس‌ها به خانواده شهدا در حال پیگیری است.

ولی‌نژاد ادامه داد: در آستانه برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان نصب پرچم  را در سر درب همه منزل شهدا استان گلستان خواهیم داشت.

وی به اهمیت تبلیغات محیطی اشاره کرد و تبلیغات محیطی را کار گسترده‌ای دانست و افزود: تبلیغات در اماکن عمومی در موعد مقرر انجام خواهد شد اما در آستانه اجلاسیه در آذر ماه نیاز است که تبلیغات برگزاری اجلاسیه را در کل استان داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان به برگزاری یادواره در استان گلستان اشاره کرد و گفت: یادواره‌های شهدا در استان به خوبی در حال انجام هست و نزدیک به 500 یادواره شهدای دانش آموزی برگزار خواهد شد.

ولی‌نژاد با بیان اینکه 669 یادواره به صورت پایگاهی و منطقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: در راستای برپای حماسه اربعین حسینی در کربلای معلی با توجه به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان با تمهیدات ویژه‌ای بنا شده که زائران گلستانی نائب زیاره 4 هزار شهید استان گلستان باشند.

وی از ختم 4 هزار قرآن به نام 4 هزار شهید استان گلستان خبر داد و افزود: در این ختم قرآن گروهی 120 هزار نفر مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار