رئیس انجمن موسیقی استان گلستان خبر داد:

رئیس انجمن موسیقی استان گلستان از برپایی نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور در استان گلستان خبر داد.

نمایشگاه عکس "اساتید موسیقی کشور" در استان گلستان

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد استان گلستان، سهیل سرکرده اظهار داشت: نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور با همکاری اداره کل ارشاد استان گلستان و انجمن موسیقی استان در نگارخانه کاپری برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مجموعه عکس‌ها و اسناد اساتید موسیقی ایران به همت «فروغ بهمن‌پور» روزنامه‌نگار و پژوهشگر موسیقی ایرانی جمع‌آوری‌شده که به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس انجمن موسیقی استان گلستان در ادامه با بیان این نکته که نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور دهم تا شانزدهم تیرماه در نگارخانه کاپری گرگان دایر است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه کنند.

گفتنی است این نمایشگاه با حمایت انجمن موسیقی ایران و با همکاری شعب استانی این انجمن از 10 تیرماه در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمان جنوبی، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان، یزد به‌طور هم‌زمان برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار