رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد

رئیس پلیس آگاهی گلستان از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری که دو سال گذشته در روستای قرق اقدام به قتل کرده بودند، در سیستان و بلوچستان خبر داد.

دستگیری قاتلان فراری با هوشیاری پلیس گلستان در سیستان و بلوچستان
به گزارش گلستان24،مجتبی مروتی  گفت: سال 1394 بر اثر نزاع خانوادگی در روستای قرق گرگان بین اعضای یک خانواده، دو برادر به وسیله سلاح سرد پسرعموی خود را به قتل رسانده و متواری شدند.

وی اضافه کرد: روزهای گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی در انجام کارهای اطلاعاتی متوجه مخفی شدن این دو برادر در یکی از مناطق استان سیستان و بلوچستان شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد این دو متهم فراری در یکی از منازلی در شهرستان هیرمند استان سیستان و بلوچستان مخفی هستند که کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان با اخذ نیابت قضایی، موفق شدند این دو فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

مروتی بیان کرد: در حال حاضر هر دو متهم به استان گلستان منتقل شده و با هماهنگی مرجع قضایی تحقیقات تکمیلی از این دو متهم در حال انجام است.

وی علت نزاع و درگیری و وقوع این قتل را اختلافات خانوادگی و مالی اعضای این خانواده عنوان کرد و گفت: در حال انجام تحقیقات در خصوص زوایای مختلف پرونده هستیم که اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

* قتل با اسلحه شکاری در گنبدکاووس

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص وقوع یک تیراندازی منجر به قتل در شهرستان گنبدکاووس که شب گذشته رخ داد تاکید کرد: متاسفانه این اتفاق حدود ساعت 21 در شهرستان گنبدکاووس رخ داد که تحقیقات پلیس برای دستگیری عوامل وقوع این قتل ادامه دارد.

مروتی بیان کرد: در این حادثه فردی که گفته می‌شود سوار بر موتورسیکلت بوده از پشت سر با استفاده از اسلحه شکاری به مقتول تیراندازی کرده که باعث مرگ وی شده است.

وی در پایان در خصوص انگیزه ارتکاب به این قتل گفت: مقتول از افراد سابقه‌دار بوده و در تحقیقات نخست گفته شده این فرد با افرادی دارای اختلافات و مشکلاتی بوده اما پس از دستگیری قاتل و انجام تحقیقات می‌توان علت اصلی و اطلاعات دقیق‌تر را اطلاع‌رسانی کرد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار