مدیرعامل شرکت برق استان گلستان با بیان اینکه در مصرف برق باید صرفه‌جویی کنیم، گفت: برق یک موهبت الهی است و باید از آن به درستی استفاده کرد.

گلستانی‌ها در مصرف برق صرفه‌جویی کنند/ قطع برق در صورت عدم مدیریت مصرف

به گزارش گلستان 24، علی‌اکبر نصیری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در مصرف برق باید صرفه‌جویی کرد زیرا برق یک موهبت الهی است.

مصرف برق

وی تصریح کرد: معمولا در ساعات پیک مصرف دچار مشکل می‌شویم که اگر مصرف برق را نتوانیم به درستی مدیریت کنیم ناچار هستیم که برق را قطع کنیم لذا با رعایت کردن مصرف برق می‌توانیم همه از این نعمت الهی بهره‌مند شویم.

* ساعات اوج پیک مصرف برق از ساعت 13 الی 17 است/ باید برق را به درستی مصرف کنیم

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان با اشاره به اینکه در تمام کشور بحث بحران برق وجود دارد، ابراز کرد: ساعات اوج پیک مصرف برق از ساعت 13 الی 17 است و همه ما باید برق را به درستی مصرف کنیم.

نصیری اذعان کرد: در استان گلستان اگر در راستای تامین تولید گام برنداریم و از برق به درستی استفاده نکنیم دچار مشکل خواهیم شد و لازم است که افراد خانه‌دار و صنعتگران در این زمینه ما را یاری کنند و در ساعات اوج مصرف از لوازم غیرضروری استفاده نکنند.

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان یادآور شد: شهروندان گلستانی تلاش کنند از کولرهای گازی زیاد استفاده نکنند و پنکه را جایگزین آن کنند و درصورت استفاده از کولرهای گازی درجه آن را روی عدد 24 الی 26 قرار دهند که این درجه به درجه رفاه معروف است.

* مدیران کل و کارمندان یک ساعت قبل از وقت اداری وسایل سرمایشی خود را حتما از مدار خارج کنند تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود

وی با اشاره به اینکه تیرماه و مردادماه اوج ساعات مصرف برق است، خاطرنشان کرد: همانگونه که بخش‌نامه صادر کردیم و به همه ابلاغ شد مشترکین اداری، مدیران کل و کارمندان یک ساعت قبل از وقت اداری وسایل سرمایشی خود را حتما از مدار خارج کنند تا در مصرف برق صرفه‌جویی شود و با این کار کمک بسیار بزرگی در راستای کنترل پیک مصرف برق انجام می‌دهند.

نصیری گفت: برخی از مناطق استان گلستان جزو مناطق گرمسیری است ولی این دلیل نمی‌شود که مردم مصرف برق را مدیریت نکنند و مصرف برق از کنترل آنها خارج شود بلکه استفاده درست از برق و صرفه‌جویی از این نعمت خدایی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار