گرگان به استقبال تابستان زودرس می‌رود

کارشناس هواشناسی استان گلستان از گرم شدن هوای شهرستان گرگان خبر داد و گفت: فردا شهرستان گرگان به استقبال تابسیتان و یا گرمای زودرس می‌رود.

 دمای هوا در گنبدکاووس و اینچه‌برون از مرز 40 درجه خواهد گذشت

به گزارش گلستان 24، محمود محمدقلی‌پور صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان، اظهار کرد: گلستان امروز هوای گرمی را تجربه می‌کند و فردا نیز مرکز گلستان به استقبال تابستان زودرس خواهد رفت و گرمای بسیار شدیدی را شاهد خواهیم بود.

دمای هوا

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان با 14 درجه سانتی‌گراد جزو خنک‌ترین شهر استان گزارش شده است، تصریح کرد: در بامداد امروز شهر اینچه‌برون با 38 درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه گلستان معرفی شد.

* دمای هوا در گنبدکاووس و اینچه‌برون از مرز 40 درجه خواهد گذشت

کارشناس هواشناسی استان گلستان ابراز کرد: امروز در شهرستان گرگان پیش‌بینی می‌شود که دمای هوا به 36 الی 37 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

محمدقلی‌پور با بیان اینکه فردا دمای هوای شهرستان گنبدکاووس و اینچه‌برون افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: دمای هوا در گنبدکاووس و اینچه‌برون از مرز 40 درجه خواهد گذشت.

وی یادآور شد: فردا انتظار داریم که دمای هوای برخی از نقاط استان گلستان از مرز 40 درجه سانتی‌گراد نیز عبور کند و گرمای شدیدی را در استان شاهد باشیم.

*سامانه بارشی وارد گلستان می‌شود

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: فردا شب انتظار داریم که سامانه بارشی به استان نفوذ کند و این سامانه ابتدا باعث باعث وزش شدید باد و سپس افزایش ابر همراه با رگبار و رعدو برق خواهد بود.

محمدقلی‌پور بیان کرد: در روز جمعه انتظار داریم این سامانه فعالیت خوبی از خود نشان دهد و بارش در اغلب نواحی استان گلستان را در روز جمعه تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه این شرایط تا روز شنبه هفته آتی در گلستان حاکم خواهد بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود فردا شب در نواحی کوهستای، کوهپایه‌ای و نواحی مرکزی استان گلستان شاهد بارش باران باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار