گلایه مردمی

مدتی هست که شب ها پس از خوابیدن مردم، شرکت آب و فاضلاب گرگان نیز به خواب فرو می رود و مردم را دچار مشکل می کند.

شب ها که ما می‌خوابیم آب و فاضلاب هم می خوابه

عصری که در آن زندگی می کنیم به عصر ارتباطات معروف شده است، عصری که کوچک‌ترین حادثه ای با بازنشر جهانی همراه است و گاهی از آن استفاده نامربوط می شود و گاهی استفاده مفید.

به گزارش گلستان 24، سال 93 از سوی استانداری گلستان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به عنوان روابط عمومی برتر ادارات استان انتخاب شد اما چه شد که در سال 96 شاهد افول اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان هستیم؟

 آب و فاضلاب

با شروع فصل تابستان و کمبود منابع آبی، همواره شاهد قطعی آب در بخش هایی از شهر گرگان هستیم که به منظور صرفه جویی و یا غیره صورت می پذیرد اما مدتی است که شب ها موقعی که مردم شهر گرگان به خواب فرو می روند آب شهر نیز قطع می شود و این قطعی آب تا ساعت 6:30 صبح ادامه دارد.

این قطعی آب که بدون اطلاع قبلی در مناطقی مثل چاله باغ، صیاد، شهرک بهارستان، سروش جنگل، شهرک آزادگان، گل ها، شهرک جهاد، کوی انقلاب، ملاقاتی  و... اتفاق می افتد، مشکلاتی را برای همشهریان عزیز ایجاد کرده است.

ازآنجایی که ساعت قطعی آب در ساعت اوقات شرعی صبح است، وضو گرفتن را برای مردم عزیز دشوار کرده و حال آنکه ساعت کاری ادارات استان از 6:30 شروع می شود بروز این قطعی آب امری غیر کارشناسانه به نظر می رسد.

ای کاش روابط عمومی محترم شرکت اداره آب و فاضلاب استان گلستان قبل از بروز این قطعی ها، اطلاعیه ای برای آگاهی همشهریان عزیز منتشر می کرد تا مردم را با مشکل مواجه نکند.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار