تکرار قصه پر غصه‌ی وارونه‌نمایی تاریخ انقلاب در گلستان

سنت سیئهٔ خرج از بیت‌المال برای وارونه‌نمایی تاریخ انقلاب توسط داعیه‌داران ارشاد، قصه پر غصه‌ای است که انگاری پایانی ندارد، چند فصلی است.

در نبود اراده و همسونگری برخی مسوولان فرهنگی «آتش به اختیار» آگاهی‌دهنده جامعه خواهیم بود

به گزارش گلستان 24، در دارالمؤمنین گرگان و در زیرپوست استان، کسانی با تحریف واقعیات تاریخ انقلاب و نفوذ در مراکز تصمیم‌ساز فرهنگی و با پشتیبانی مالی مسوولان اجرایی و فرهنگی در حال قلب حقایق و مصر به تعویض  جای شهید و جلّاد  هستند و شوربختانه سکوت توأم با اغماضِ جانبدارانه مسوولان امر آنها را در این شبیخون فرهنگی و سیاسی جری‌تر و با انگیزه‌تر کرده است .

مسلم رستمانی
 

فصلنامه استارباد از جمله نشریات استانی است که به یُمن یارانه و فضا و بستر مناسبی که ارشاد استان برای آن مهیّا کرده است در حال جولان دادن و تلاشی مستمر برای تغییر ذائقه ٔ انقلابی مردم استان به ویژه نسل جستجوگر جوان به ویژه دانشجویان، هستند.

حرکت خزنده و نرم این جریان در نفوذ در دانشگاه‌ها و ترغیب این قشر به فعالیت و بسط و گسترش این ایده در قالب‌های مختلف از جمله طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌ها از جمله هدفگذاری‌های استاربادی‌هاست.

اداره این نشریه توسط عناصر شناخته‌شده از  چپ‌های رادیکال است که در رزومه آنها سمپاتی جریانات مارکسیستی، سازمان مجاهدین خلق، امّتی و همچنین حضورفعال در فتنه ۸۸ مشهود و اظهر من الشمس هست .
دلسوزان استان و نیروهای فعال فرهنگی و سیاسی ارزشگرا از جناح مؤمن انقلاب با علم به نبود اراده و بعضا همسونگری مسوولان فرهنگی با عمله و اکلهٔ این تهاجم، آتش به اختیار مجموعهٔ حرکات این فصلنامه را رصد و با نقد منصفانه در راستای آگاهی‌بخشی آحاد اقشار مؤثر مخصوصا دانشجویان، اهتمام جدی کرده و می‌کنند.

گرچه دیدبانان فرهنگی از جناح مؤمن  با اشراف کامل مسائل را با دقت  رصد می‌کنند اما بر همه دلسوزانِ صاحب قلم و مخاطب داران فرض هست که با همتِ مضاعف و تشریک مساعی در راستای هدف مشترک که همان بصیرت‌افزایی و روشنگری است همت گمارده و ما را در این راه خطیر یارا و همگام باشند.

مسلم رستمانی

انتهای بیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار