رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانواده‎های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می‎کند.

آغاز پرداخت دیه جان‎باختگان حادثه ‌یورت/ برخورد با اغماض با مصران حادثه

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان با بیان این که معدن زمستان یورت، محل وقوع جرم محسوب می‎شود، اظهار داشت: بازپرس پرونده بر مراحل آواربرداری و ایمن‎سازی تونل معدن برای پیشگیری از هر گونه دخل، تصرف و یا از بین بردن شواهد و مدارک علت حادثه ، نظارت می‎کند.

دیه جان‎باختگان

وی افزود: با حضور کارگران معدن، روند آواربرداری و ایمن‌سازی تونل، سرعت گرفته و براساس گزارش‌ها، 750 متر از تونل ایمن‎سازی شده و به احتمال فراوان تا 3 هفته آینده، ایمن‎سازی تمام شود.

هاشمیان تاکید کرد: دستگاه قضایی تا استیفای حقوق مصدومان و خانواده‎های جان باختگان کوتاه نخواهد آمد و با مقصران حادثه در هر جایگاه و مقامی که باشند بدون اغماض برخورد می‎کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از آغاز پرداخت دیه جان‎باختگان حادثه زمستان یورت هم خبر داد و گفت: صدور گواهی انحصار و وراثت بازماندگان این حادثه در شعب شورای حل اختلاف در اولویت است و پس از صدور این گواهی، دیه پرداخت می‎شود.

معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر 13 اردیبهشت منفجر شد که بر اثر این حادثه 43 نفر از کارگران معدن جان باختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار