مدیرکل زندان‌های استان گلستان:بیش از ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد منتظر کمک خیران

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان گلستان گفت: تاکنون ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد استان گلستان به کمک خیران آزاد شدند.

۲۰ زندانی گلستان به کمک خیران آزاد شدند

به گزارش گلستان24،علیرضا رضوانی صبح امروز در مراسم آزادی زندانیان در گرگان اظهار داشت: با کمک خیران و در آستانه سالروز شهادت امیرالمومنین (ع) مقرر شد تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد با کمک خیران از زندان آزاد شوند.

 

وی تصریح کرد: در این آزادی افرادی که مدت زمان زیادی را در زندان بوده و جرائم غیرعمدی انجام داده بودند، آزاد شدند. این 20 زندانی از زندان‌های سراسر استان گلستان آزاد شدند. البته این آزادی مشمول زندانی است که برای بار نخست مرتکب جرم شده‌اند و جرم آنها سنگین نبوده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان گلستان تصریح کرد: قانونگذار به بزه دیده هم نگاه ویژه دارد و حراست و تامین رضایت آنها را در دستور کار خود دارد. خیران رضایت شاکیان را تامین کردند و زمینه آزادی را با کسب ضرر و زیان شاکیان فراهم کرده‎اند واین با تصمیم رئیس سازمان زندان‌های کشور محقق شده است.

رضوانی درباره آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هم گفت: مابا کمک ستاد دیه و خیران به دنبال آزاد کردن این افراد هستیم و از ابتدای سال  تاکنون 20 نفر از این مجرمان از زندان‌ها آزاد شدند و به دامن خانواده‌های خود برگشتند.

آزادی زندانیان غیرعمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان گلستان تصریح کرد: با کمک خیران و ستاد دیه زمینه آزادی 30 زندانی دیگر فراهم شده و در گلریزان گرگان خیران 200میلیون تومان برای این امر کمک کردند. بیش از 300 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‎های استان گلستان منتظر کمک مردم و خیران هستند تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار