جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان خبر داد:

همزمان با روز عفاف و حجاب و سالروز حمله به مردم در مسجد گوهرشاد برای کشف حجاب از سوی رضاخان تجمع مدافعان حریم خانواده با شعار«من در کنار خانواده شادم» 21 تیرماه در شهرستان گرگان برگزار می شود.

تجمع مدافعان حریم خانواده با شعار«من در کنار خانواده شادم»/ برگزاری طرح جوانه های صالحین در 162 پایگاه مقاومت بسیج گرگان

به گزارش گلستان24، علی دیلم جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار داشت: همزمان با روز عفاف و حجاب و سالروز حمله به مردم در مسجد گوهرشاد برای کشف حجاب از سوی رضاخان، اجتماع مردمی «مدافعان حریم خانواده با هدف گسترش این فرهنگ و مطالبه از مسئولان برای حفظ و صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب با شعار "من خانواده‌ام را دوست دارم" در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این تجمع و راهپیمای، از ۴ مسیر مسجد عسگریه گرگان پارس، مسجد حضرت رسول(ص)چاله باغ، مدرسه شهید واثقی و معراج شهدای سپاه گرگان،ساعت 18 در مقابل تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: درحرکتی نمادین در خلال این راهپیمایی و تجمع اهدای شاخه گل و هدایایی به تعدادی از راهپیمایان این تجمع داده خواهد شد.

دیلم با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین در شهرستان گرگان در 162 پایگاه محلات بسیج در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است افزود: این طرح در 117 پایگاه بسیج برادر محلات و 45 پایگاه بسیج خواهر محلات بسیجی  در فصل تابستان در راستای تامین اوقات فراغت بسیجیان برگزار می شود.

وی گفت: این طرح در 8 سرفصل شامل  کلاس های فرهنگی و اجتماعی،قرآنی و معارف اسلامی،مهارت‎ های فنی و حرفه‎ای، علمی، ورزشی، بصیرتی و سیاسی،آموزش امداد و نجات و اردویی برگزار خواهد شد.

دیلم ادامه داد: در هفته عفاف و حجاب در شهرستان گرگان یک برنامه در سطح ناحیه، 7 برنامه در سطح حوزه و 54 برنامه در سطح پایگاه محلات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تلاش برای عملیاتی کردن هر پایگاه بسیج یک خبرنگار، گفت: تلاش داریم تا خبرنگار انقلابی در محله‌های مختلف تربیت شود و تنها در حوزه بسیج می‌توان به این مهم دست یافت و باید حرف انقلاب را بزنیم و خبرنگار انقلابی این مسؤولیت را می‌تواند به‌درستی انجام دهد.

دیلم تصریح کرد: باید به جایی برسیم که هر بسیجی بتواند اخبار و رویدادهای پیرامون حوزه سپاه و بسیج را انعکاس دهد و همه بسیجیان ما یک خبرنگار باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار