جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: برنامه محوری سپاه ناحیه گرگان در هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ حریم خانواده است که با شعار " من در کنار خانواده شادم" در ۲۱ تیر ماه برگزار خواهد شد.

"تجمع بزرگ حریم خانواده" در گرگان برگزار می‎شود

 

به گزارش گلستان 24، علی دیلم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار داشت: در هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ عفاف و حجاب تحت عنوان "تجمع بزرگ حریم خانواده" در روز 21 تیرماه در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در سی 30 شب سپاه ناحیه گرگان مراسم هایی مذهبی و فرهنگی برای عموم مردم شهرستان گرگان در محل تپه نور شهدا برنامه‎ریزی کرد که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه برای ایام تابستان سه تفرجگاه برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفیتم، تاکید کرد: خدمات عمومی و اسکان در این تفرجگاه‎ها برای مسافران در نظر گرفته شده است.

تجمع روز عفاف و حجاب

دیلم تاکید کرد: طرح جوانه های صالحین در شهرستان گرگان در 162 پایگاه محلات بسیج در فصل تابستان در راستای تامین اوقات فراغت بسیجیان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این طرح در 117 پایگاه بسیج برادر محلات و 45 پایگاه بسیج خواهر محلات بسیجی شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: در این طرح به برگزاری کلاس های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مهارت‎افزایی، فنی و حرفه‎ای، علمی، ورزشی، آموزش امداد و نجات و اردویی توجه شده است.

دیلم ادامه داد: در هفته عفاف و حجاب در شهرستان گرگان یک برنامه در سطح ناحیه، 7 برنامه در سطح حوزه و 54 برنامه در سطح پایگاه محلات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه محوری ما در هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ حریم خانواده است که با شعار " من در کنار خانواده شادم" برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار