در چهارشنبه حجاب و حیا برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از برگزاری اجتماع عظیم بانوان محجبه شهرستان در روز ملی عفاف و حجاب خبر داد.

قرار بانوان محجبه گرگانی در اجتماع عظیم «مدافعان حریم خانواده»

به گزارش گلستان24،سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه ناحیه گرگان، در کمیسیون فرهنگی سپاه شهرستان، از هماهنگی ها برای برگزاری اجتماع عظیم بانوان محجبه در روز ملی عفاف و حجاب خبر داد.

harimkhanevade (1)

وی افزود: روز بیست و یکم تیرماه(روز ملی عفاف و حجاب) مصادف با روز چهارشنبه است، ما این روز را «چهارشنبه حجاب و حیا» نامگذاری کرده ایم، روزی که بانوان محجبه در کوچه و خیابان شهرستان روی مردان باغیرت شهر را «سفید» می کنند.

مهاجر با بیان اینکه سپاه و بسیج برای مردم جان می دهند و زخم زبان را با گوش جان می شنوند، متذکر شد: چهار مسیر برای راهپیمایی بیست و یکم تیر ماه به احترام چهار شهید مدافع حرم شهر گرگان انتخاب شده است که بانوان محجبه پس از راهپیمایی در این مسیرها در محوطه روبروی تالار فخرالدین اسعد گرگانی تجمع خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: حضور پراقتدار زنان محجبه در سطح شهر بیش از هر چیز بیانگر فرهنگ عظیم عفاف و حجاب است که به دلیل همین تقارن فرهنگی مکان ابتدایی ما تالار محوطه مقابل تالار فخرالدین اسعد گرگانی به عنوان قلب فرهنگی شهر است اما ممکن است بدلیل افزایش جمعیت بانوان و گنجایش کم این محوطه مکان در اطلاع رسانی های بعدی تغییر کند.

وی زن را سکاندار حریم خانواده و عامل حفظ و صیانت از کانون گرم آن خواند و خاطرنشان کرد: اجتماع عظیم بانوان محجبه شهرستان قرار زنان عفیفه به نمایندگی از تمامی زنان باحیا و عفت گرگان است که با سلاح حجاب و عفت از حریم خانواده دفاع می کنند.

سرهنگ مهاجر برنامه هایی جنبی نظیر اجرای تواشیح و سخنرانی با نگاه ایجابی را از جمله برنامه های این اجتماع عظیم برشمرد.

گفتنی است این تجمع فرهنگی ساعت 18 عصر برگزار شده که بانوان محجبه شهرستان از چهار مسیر (مدرسه واثقی-میدان ولیعصر-میدان تالار)، (سالن بهداری سپاه گرگان-میدان ولیعصر-میدان تالار)، (مسجد عسگریه گرگانپارس-میدان ولیعصر-میدان تالار) و (مسجد حضرت رسول چاله باغ-میدان ولیعصر-گرگانپارس) می توانند به آن ملحق شوند.

منبع:پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار