فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در خصوص آخرین جزئیات حادثه تیراندازی شب گذشته گفت: پلیس پس از تماس مردمی با پلیس 110 در خصوص وقوع تیراندازی در محل حاضر شده که با حضور پلیس متهمان متواری شده و اقدامات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

آخرین جزئیات حادثه تیراندازی در بلوار نهارخوران گرگان/ مجرمان شناسایی شدند

به گزارش گلستان24، رضا عسگری فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: ساعت پنج دقیقه بامداد امروز از طریق تماس تلفنی با پلیس 110، یک مورد تیراندازی در شهرک آپادانا گرگان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله نزدیک‌ترین تیم‌های گشتی به محل حادثه اعزام شدند که ماموران به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست دادند که متاسفانه سرنشینان این خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: در همین راستا تیم‌های گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اقدام به تعقیب افراد مضنون می‌کنند که در پی این تعقیب و گریز یک دستگاه موتورسوار ترک‌نشین نیز به مجموعه مجرمان افزوده می‌شود.

عسگری بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و از بین رفتن آرامش مردم با اقدامات مجرمان و اقدامات مقابله‌ای مجرمان با پلیس با توجه به قانون بکارگیری سلاح، ماموران  اقدام به تیراندازی چند تیر هوایی کردند.

وی افزود: در نهایت پس از چند دقیقه دیگری مجرمان با پلیس و تعقیب و گریزهای انجام شده، مجرمان از ترافیک محور ناهارخوران و متصل بودن کوچه‌های اطراف به همدیگر استفاده کرده و از محل متواری شدند.

وی با تاکید بر این که عوامل تیراندازی در این محور پس از درگیری با پلیس به علت ترافیک منطقه، متواری شدند، از شناسایی آن ها به واسطه پلاک خودرو خبرداد.

عسکری یادآور شد: این افراد که شناسایی کامل شده اند، به زودی با پیگیری های فرماندهی انتظامی استان دستگیر می شوند و به محض دستگیری جزئیات حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

عسگری با تکذیب شایعه تیراندازی مجرمان به سمت عابران پیاده در محور ناهارخوران بیان کرد: موضوع در حال بررسی است و به محض کسب اطلاعات موثق، جزئیات بیشتر این حادثه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان از توجه به شایعاتی که در فضای مجازی و یا منابع غیررسمی منتشر می‌شود خودداری کرده و اخبار را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی و شناسنامه‌دار کشور پیگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار