فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول از شناسایی و دستگیری سارق مسلح سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در مقابل شلیک متهم به سمت پلیس، با شلیک گلوله وی را دستگیر کردند.

تیراندازی سارق سابقه دار به مامورین انتظامی در علی آباد کتول / دستگیری متهم و کشف سلاح وینچستر ظرف چند دقیقه

به گزارش گلستان24،​ علی‌اکبر اژدری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص درگیری مسلحانه و تعقیب و گریز عصر دیروز پلیس با یک سارق مسلح که با خودرو در سطح شهرستان در حال فرار بود، گفت: عصر روز گذشته بر اساس اطلاع ماموران انتظامی شهرستان از حضور سارق مسلح سابقه‌دار در سطح شهرستان، بلافاصله نزدیکترین تیم انتظامی به محل حضور وی اعزام شد.

 

وی با اشاره به اینکه متهم زیر یکی از پل عابر پیاده ایستاده بود گفت: متهم پس از مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرده و با خودروی 206 اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول تاکید کرد: پس از این اقدام متهم، تیم گشتی انتظامی شهرستان نیز اقدام به تعقیب و گریز متهم کرده که متهم در هنگام فرار با خودرو نیز به سمت ماموران تیراندازی می‌کرد.

اژدری بیان کرد: با توجه به اقدام خشونت آمیز متهم، ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت خودروی متهم که به همراه همدستش در حال فرار بوده شلیک کرده و در نهایت خودروی متهم در یکی از خیابان‌های شهرستان متوقف و تیم‌های گشتی انتظامی اقدام به دستگیری سارق سابقه‌دار و همدستش کردند.

وی متذکر شد: پس از دستگیری هر دو نفر، بلافاصله برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خاطرنشان کرد: سارق سابقه‌دار مسلح 43 ساله و دارای سابقه سرقت مسلحانه، تیراندازی و جرائم خشن است که وی و همدستش پس از دستگیری و تکمیل شدن پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اژدری در پایان بیان کرد: از متهمان یک قبضه سلاح گرم وینچستر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار