فرمانده انتظامی آق‌قلا خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: 21 نفر تاکنون شناسایی و دستگیر شدند.

عاملان نزاع دسته‌جمعی در آق‌قلا دستگیر شدند/ کشف یک سلاح شکاری و دستگیری 21 نفر با تلاش پلیس

به گزارش گلستان24، مجید زائری در خصوص وقوع نزاع و درگیری روز گذشته که منجر به تیراندازی در بخش وشمگیر این شهرستان شد، اظهار کرد: ساعت هشت و 56 دقیقه صبح روز گذشته وقوع یک نزاع و درگیری و تیراندازی در بخش وشمگیر این شهرستان به پلیس 110 گزارش شد.

وی ادامه داد: وقوع این تیراندازی توسط سرنشینان دو خودروی پراید و زانتیا انجام شد که بر اثر این تیراندازی پنج نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بلافاصله تیم‌های ویژه عملیاتی تشکیل شد که با هدایت و فرماندهی فرمانده انتظامی شهرستان در مرحله اول تعداد 15 نفر از عوامل و موثران وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

زائری بیان کرد: بلافاصله اقدامات کنترلی و دعوت خانواده آسیب‌دیدگان به آرامش برای جلوگیری از تشدید درگیری و اعتماد به پلیس و دستگاه قضایی برای شناسایی و دستگیری عاملان این واقعه انجام شد که خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس بودیم.

وی افزود: در ادامه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آق‌قلا، خوشبختانه صبح امروز نیز تعداد 6 نفر دیگر از موثران و شرکت‌کنندگان این نزاع و درگیری که قصد اقدامات مجرمانه دیگری را در محل داشته، توسط تیم‌های گشتی شناسایی و بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی با تشکیل ایست و بازرسی دستگیر شدند.

زائری در پایان بیان کرد: در حال حاضر اقدامات قضایی و انتظامی برای پیگیری اعمال مجرمانه متهمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار