سردار کارگر در گرگان :

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در گرگان گفت : امروز ما هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است. چرا که در این عرصه "ما می توانیم" را آموختیم و به این باور مهم رسیدیم.

امروز هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است / دفاع مقدس «ما می‌توانیم» را به ما آموخت

به گزارش گلستان 24، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع فرماندهان ارشد نظامی استان گلستان در تپه نورالشهدا گرگان گفت : امروز ما هر چه داریم از برکات دفاع مقدس است. چرا که در این عرصه "ما می توانیم" را آموختیم و به این باور مهم رسیدیم.

وی صاحب دفاع مقدس را وجود مقدس سیدالشهدا (ع) عنوان نموه و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در برابر استکبار جهانی ایستاده است و این به برکت خون شهدا، ازخودگذشتگی رزمندگان، جانبازان و دفاع مقدس است.

سردار کارگر با بیان این نکته که کلید وحدت در کشور ما دفاع مقدس است، افزود : یکی از بزرگترین کارهایی که می‌توان در عرصه تبیین فرهنگ دفاع مقدس انجام داد، عرضه صحیح آن به نسل جوان در این برهه از تاریخ است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان گفت: برای ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس باید از ظرفیت استان و ظرفیت مردمی استفاده کرد و همه استان باید دست در دست هم بدهند تا هر چه سریع‌تر این مرکز فرهنگی ساخته شود. زیرا این مرکز نماد چهارهزار شهید استان گلستان است و نقش استان گلستان در دفاع مقدس را می توان به خوبی در آن به نمایش گذاشت.

 

انتهای پیام/ راه اسپی دژ

ارسال نظر

آخرین اخبار