رفتار‌های بی شرمانه یک مرد نژاد پرست، مقابل دختری مسلمان در متروی لندن، جنجالی در میان رسانه به پا کرد که همچنان پایان نیافته است.

تلاش فرد نژادپرست برای کشف حجاب دختر مسلمان+تصاویر

به گزارش گلستان 24، در متروی لندن یک آرشیتکت 28 ساله قصد داشت روسری یک دختر محجبه 18 ساله به نام انیسه عبدالغدیر را با اهانت و اجبار از سر او بردارد، راجس واران دوست انیسه عبدلغدیر با وجود اینکه از ترس به خود می لرزید با هر سختی که بود از این صحنه ناراحت کننده عکس انداخت و  انیسه این عکس را در صفحه توییتر خود با ذکر توضیحات منتشر کرد.

رسوایی مهاجم نژاد پرست در شبکه های اجتماعی

وقتی مرد گستاخ با عکس خود در صفحه توییتر مواجه شد که او را در حال ارتکاب جرم به تصویر کشیده بود، دست و پای خود را گم کرد و با توضیحاتی غیر قابل قبول، سعی در سر پوش گذاشتن بر اقدام زشت و زننده خود داشت و تلاش کرد که با توجیه کردن در توییتر ، آبروی رفته خود را بازگرداند اما بی فایده بود و هیچکس دروغهای مضحک او را باور نکرد زیرا تصاویر به شفافیت گویای حقیقت تلخی است که پشت این ماجرای غم انگیز است.

بر اساس اظهارات راجس واران، این مرد با الفاظی و حرکاتی توهین آمیز، انیسه را به باد تمسخر گرفته و او را تهدید کرده که باید سریعا روسری ات را برداری و موهایت را به همه نشان بدهی!

دوست انیسه همچنین در ادامه صحبتهایش گفت که مرد خاطی حق نداشت که رفتاری این چنین ناپسند و زننده از خود نشان دهد، زیرا انیسه برای پوشش خود حق انتخاب دارد و  حجاب او فقط مربوط به خودش است،ضمنا اعتقادات هرکس برای خودش ارزشمند است، از این بحث هم که بگذریم این درست نیست که به خاطر باورهای نژاد پرستانه دیگران مورد تحقیر واقع شود.

بنا بر گزارشات قرار بر این شده که دوربین های مدار بسته به منظور  رسیدن به حقیقت بررسی شود تا مشخص گردد که حق با کدام یک از آنها بوده، هرچندکه کاربران مصرانه بر این باورند که این کار لزومی ندارد ، زیرا همه چیز واضح است اما باید سریعا به این موضوع رسیدگی شود و رفتارهای نژاد پرستانه به هیچ عنوان قابل قبول و تحمل نیستند.

قربانی این حادثه یعنی خود انیسه عبدالغدیر نیز راجع به شرح وقایع گفت که حدودا 30 نفر در محل وقوع حادثه حضور داشتند اما حتی 1 نفر هم پا پیش نگذاشت تا به ما کمک کند یا به شخص مهاجم تذکری بدهد، زندگی در این جامعه نژاد پرستانه و بی تفاوتی شهروندان به حوادثی این چنینی غیر قابل تحمل است، واقعا برایم دردناک بود که حتی نظافتچی مترو هم وانمود کرد که اصلا چیزی ندیده و هیچ اقدامی برای نجات ما انجام نداد.

این اولین بار نیست که اخباری دردناک از اقدامات وحشیانه و نژاد پرستانه در خبرگزاری های جهان منتشر می شود.

حمله نژاد پرستانه به دختر مسلمان در لندن طوفان مجازی به پا کرد+تصاویر

حمله نژادپرستانه به یک دختر مسلمان+تصاویر

حمله نژاد پرستانه به دختر مسلمان در لندن طوفان مجازی به پا کرد+تصاویر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار