برنامه خندوانه در اقدامی قابل تحسین و در بخش مصاحبه با مردم گزارشگر این برنامه به یک مسجد رفته و با اهالی و نمازگزاران آنجا درباره ی خنده و رابطه ی بین نماز و مسجد و خوشرویی و خنده صحبت کرد.

اقدام قابل تحسین برنامه خندوانه + فیلم
به گزارش گلستان 24، ویژه برنامه عید مبعث برنامه خندوانه با اتفاقات فرهنگی و اسلامی زیادی همراه بود. در این قسمت از برنامه خندوانه در اقدامی قابل تحسین و در بخش مصاحبه با مردم گزارشگر این برنامه به یک مسجد رفته و با اهالی و نمازگزاران آنجا درباره ی خنده و رابطه ی بین نماز و مسجد و خوشرویی و خنده صحبت کرد. 
 
همچنین در بخش دیگر این ویژه برنامه ویدئویی از لندن پخش شد. در این ویدئو گروهی از جوانان مسلمان انگلیسی در یک اقدام فرهنگی و اسلامی شاخه گلی را به همراه یک نامه که با محتوای دعوت به اسلام بود به عابران و مردم بندن اهدا می کردند.
 
اتفاقات و میان برنامه هایی که در این قسمت از خندوانه پخش شد بسیار قابل تحسین بود که امید است دیگر برنامه سازان صدا و سیما نیز با الگو قرار دادن این قسمت از برنامه خندوانه و با ساخت این قبیل برنامه های فرهنگی قدمی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بردارند. با توجه به تاثیرپذیری جامعه از رسانه و علی الخصوص برنامه های طنز می توان در کنار ایجاد فضای شاد و طنز ، کارها و برنامه های فرهنگی در جهت فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و بطور ویژه در زمینه های دینی و اسلامی و سبک زندگی تهیه و نمایش داد.
 
در ادامه بخشی از ویژه برنامه خندوانه در عید مبعث را مشاهده می کنید:
 
 

خندوانه در مسجد | دانلود فیلم

 
 

خندوانه در لندن | دانلود فیلم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار