به مناسبت دهه کرامت؛

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری شب‌شعر رضوی در استان خبر داد و گفت: این شب‌شعر به مناسبت دهه کرامت در چهار شهر گلستان برپا خواهد شد.

«شب‌شعر رضوی» در استان گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرشته آل نبی اظهار کرد: شب‌شعر رضوی از برنامه‌های جانبی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی است که در چهار شهر گرگان، گنبد، کلاله و مینودشت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهرهای گرگان در تاریخ سوم مرداد، گنبدکاووس هفتم مرداد، کلاله هشتم مرداد و مینودشت در تاریخ نهم مردادماه میزبان شب‌شعر رضوی است.

آل نبی بابیان این نکته که این مراسم در مجتمع فرهنگی، هنری ادارات شهرستان برگزار می‌شود، افزود: این شب‌شعر با موضوع رضوی برای نخستین بار است که در کنار جشنواره پویانمایی رضوی اجرا می‌شود.

وی در خاتمه با اعلام این نکته که اشعار با موضوع ارزشی، دینی، اخلاقی و سبک زندگی اسلامی است، اظهار کرد: در این نشست ادبی شاعران آئینی استانی حضور دارند.

گفتنی است جشنواره پویانمایی رضوی همه‌ساله به مناسبت میلاد باسعادت علی بن موسی‌الرضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمد بن موسی (شاه‌چراغ) در دهه کرامت برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار